Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

luni, 7 decembrie 2009

Nu trebuie sa fii de partea unui partid ca să vezi adevarul

În România 2009 dacă nu eşti de partea unui partid nu ai voie să vorbeşti susţin gibonii .
Ca să vezi adevărul nu-i nevoie să fii de partea cuiva anume ba cred cu tărie că imparţialitatea ar trebui să fie cea care să decidă . Să spui acum la nici 24 de ore de la închiderea urnelor că „nu s-a făcut turism electoral” ( l-am citat pe Fluture la Antena 3 ) sau să spui la nici 24 de ore de la inchiderea urnelor „ da aseară de ce nu au spus că s-au fraudat alegerile” ( citat Basescu ) este ceva ce depăşeşte limitele gândiri mele în condiţiile în care ieri mai toată ziua s-a arătat turism electoral prin cozile interminabile de la secţiile speciale . ( unii susţin că au fost pe bune plecaţi ceace nu mă îndoiesc ) Mai am o îndoială-n suflet , oare dacă la ora 15 sondajele arătau ca s-a votat în proporţie de 23% , cum s-a reuşit până la ora 21 să voteze peste 50% ?
Dar toate trec şi vom asista deja la aranjamente politice , la îmbârligării de cozi între partide sau măcar între unii politicienii din diferitele partide ( Tăriceanu deja l-am văzut că a fost deja curtat de Traian Băsescu şi se pare că a şi fost încântat ) În schimb Crin Antonescu se ţine tare pe poziţie deocamdată .
Vom trăi şi vom vedea ce va mai fi.

Va fi mai bine , va fi mai rau , sau tot aşa viitorul nu este departe .

video

Niciun comentariu: