Firma producătoare Samsung a pus pe piața românească şi nu numai o gamă variată de
televizoare full HD care mai de care mai atractive . Din această gamă mare eu
am ales televizorul UE32N4002 , pentru a îl folosi , toate au fost bune şi
frumoase o săptămână , adică a funcționat ca monitor şi televizor perfect .
După o săptămână a început calvarul meu . În momentul în care televizorul a
făcut actualizarea fireware nu am mai putut folosi televizorul ca monitor PC .
Practic mufa HDMI nu îmi mai recunoștea cablul HDMI de la calculator . Eu foloseam de
la calculator un cablu VGA care intra într-un adaptor VGA-HDMI alimentat la
curent apoi cu un cablu HDMI făceam intrarea în televizor . Prima reacție a
fost că unul din cabluri s-a defectat şi am mers la magazinul de unde am
cumpărat cablurile si adaptorul pentru verificare . După două zile de așteptare
răspunsul a venit ca pozitiv , cablurile şi adaptorul funcționează , am zis că
poate are calculatorul ceva la placa video sau s-a stricat, am luat
calculatorul şi l-am dus la doctor , am așteptat din nou câteva zile până s-a
îndurat să îl verifice şi ca răspuns am primit calculatorul funcționează perfect
. Atunci am mers la magazinul de unde am
cumpărat televizorul şi am reclamat problema , după ce au verificat şi personalul
televizorul au decis că placa HDMI este defectă dar că trebuie să merg la
service autorizat în Sibiu Samsung şi aceia constată şi remediază problema .
Încrezător am mers la reprezentanța Samsung în Sibiu Str. Călţun nr.6 unde m-a
preluat un domn Sălăgean Ioan care după verificările domniei sale a decis că
televizorul nu are nimic și că trebuie să cumpăr alt cablu HDMI care să aibă
ARC de la magazinul de unde am cumpărat televizorul . Încrezător am cumpărat
produsul deși eu aveam un cablu HDMI ,
am mers acasă și surpriză , nu ficționează nimic . Luni 04.03.2019 am luat
calculatorul , toate cablurile şi televizorul și am mers înapoi la reprezentanța
Samsung Sibiu . Aici aceiași persoană a constatat că televizorul nu vede PC-ul
, a pus un alt monitor la PC a constatat că PC-ul funcționează dar a
concluzionat că deoarece este mai vechi de 5 ani trebuie schimbat PC-ul că este
vechi și de aceea nu sunt compatibile . Eu nu pot să cred așa explicație
deoarece același PC funcționează perfect cu un televizor LG .
Drept răzbunare că nu am acceptat pledoaria lui a reținut televizorul pentru o
perioadă nedeterminată timp în care va decide domnia sa ce va face . Nu vreau
să știți cât de urât a vorbit cu mine ca și client acest domn . Eu în paralel am
luat legătura cu reprezentanța Samsung București
unde am avut parte de o conversație telefonică civilizată , personal calificat și bine pregătit care au spus să aștept până Dumnezeu Sălăgean de la reprezentanța
Samsung Sibiu îmi va returna aparatul apoi se va rezolva fie prin magazin fie prin ei
. Mulțumesc celor de la București pentru modul civilizat de a răspunde
solicitărilor clienților Samsung .Păcat că există și oameni care fac rău firmei
Samsung voit mă refer la angajatul de la
Sibiu .
07.03.2019 am fost anunțat sa ma prezint sa îmi ridic televizorul dar sa vin și cu calculatorul și cablurile aferente . Am ajuns la Domnia sa Salagean sau Salajean ca nu s-a prezentat si nu avea nici ecuson si mare ia fost surpriza sa constate ca fractionează televizorul ca monitor după ce a schimbat placa HDMI . Era atât de contrariat ca el nu a avut dreptate încât ii venea sa bata televizorul ca nu a ținut cu el . Păcat ca Sibiul este făcut de rușine de oameni care nu au ce cauta în funții unde trebuie sa colaboreze cu clienți . Sau ca nu învață măcar cel mai elementar lucru ca nici un client nu se plânge de nebun ca nu funcționează un aparat dacă nu este real . Mulțumesc încă o data reprezentantei Samsung București pentru amabilitate , promptitudine si mai ales pentru profesionalismul de care dau dovada cei ce răspund la telefon si rezolva chiar si telefonic probleme pe care ar trebui sa intre în atribuțiile reprezentanților Samsung locale ( Sibiu ) .
PS Pentru cei care vor sa intre în setări avansate TV Samsung , din telecomanda cu televizorul oprit apăsați pe următoarele taste :
07.03.2019 am fost anunțat sa ma prezint sa îmi ridic televizorul dar sa vin și cu calculatorul și cablurile aferente . Am ajuns la Domnia sa Salagean sau Salajean ca nu s-a prezentat si nu avea nici ecuson si mare ia fost surpriza sa constate ca fractionează televizorul ca monitor după ce a schimbat placa HDMI . Era atât de contrariat ca el nu a avut dreptate încât ii venea sa bata televizorul ca nu a ținut cu el . Păcat ca Sibiul este făcut de rușine de oameni care nu au ce cauta în funții unde trebuie sa colaboreze cu clienți . Sau ca nu învață măcar cel mai elementar lucru ca nici un client nu se plânge de nebun ca nu funcționează un aparat dacă nu este real . Mulțumesc încă o data reprezentantei Samsung București pentru amabilitate , promptitudine si mai ales pentru profesionalismul de care dau dovada cei ce răspund la telefon si rezolva chiar si telefonic probleme pe care ar trebui sa intre în atribuțiile reprezentanților Samsung locale ( Sibiu ) .
PS Pentru cei care vor sa intre în setări avansate TV Samsung , din telecomanda cu televizorul oprit apăsați pe următoarele taste :
”1. Info
2. Meniu
3. Mute
4. Pornire(Power) "
2. Meniu
3. Mute
4. Pornire(Power) "
Pentru a descarca manualul in limba romana sau engleza TV descarcați de aici
:https://www.samsung.com/ro/support/model/UE32M4002AKXXH/
Daca ai uitat CODUL PIN din 4 cifre , resetează la 0000 aici https://www.samsung.com/ro/support/tv-audio-video/cum-pot-schimba-codul-pin-de-patru-cifre-pe-televizorul-meu-samsung/
:https://www.samsung.com/ro/support/model/UE32M4002AKXXH/
Daca ai uitat CODUL PIN din 4 cifre , resetează la 0000 aici https://www.samsung.com/ro/support/tv-audio-video/cum-pot-schimba-codul-pin-de-patru-cifre-pe-televizorul-meu-samsung/
Notă: Dacă nu ati setat un cod PIN, atunci cel predefinit este „0000”.
Dacă ați uitat codul PIN, vă rugăm să urmați pașii de mai jos pentru resetarea acestuia la valoarea iniţială (0000):
Apăsați următoarele taste de pe telecomandă în secvența exactă, dar rețineți că pentru a începe procedura, televizorul trebuie să fie în modul de așteptare (stand-by): Mute > 8 > 2 > 4 > Power (On).
Dacă ați uitat codul PIN, vă rugăm să urmați pașii de mai jos pentru resetarea acestuia la valoarea iniţială (0000):
Apăsați următoarele taste de pe telecomandă în secvența exactă, dar rețineți că pentru a începe procedura, televizorul trebuie să fie în modul de așteptare (stand-by): Mute > 8 > 2 > 4 > Power (On).
Pentru siguranța calculatorului , a televizorului , combina frigorifica si a altor electrocasnice folosește prelungitor cu întrerupător separat . Vei scăpa de multe probleme mai ales când nu il folosești mai mult de o ora
Poate greșesc eu ,dar nu cred , la ora actuala exista o ”mafie ” ( un aranjament ) intre unii angajați de la electrica si anumite servicii publice reparații electrocasnice si din când iau curentul in anumite zone mai ales de blocuri ca apoi la repornirea curentului datorita socului produs unor aparate electrocasnice ( centrale termice , frigidere , combine frigorifice , televizoare etc ) se produc mici pagube de care profita din plin centrele de reparații .De aceea sfatul meu de fiecare data când se ia curentul opriți electrocasnicele fie prin scoaterea din priza fie cu ajutorul acelor prelungitoare cu întrerupător sau chiar de la siguranțele principale . Scăpați de multe necazuri ulterioare
Daca plecați la servici scoateți de sub tensiune ori ce aparat nu il folosiți , mai puțin frigider , chiar și centrala poate fi oprita pentru 8 ore cat sunteți plecat/a sau va mai dau un pont , siguranțele automate din tablou decuplare la dormitoare și baie iar la bucătărie unde este frigiderul scoateți din priza ce nu folosiți
Citește și : https://elisav-54-sibiu.blogspot.com/2018/08/e2-afisaj-combina-frigorifica-gorenje.html si vezi ce poate păți o combina frigorifica si cat te poate costa reparația