Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

marți, 18 martie 2014

Am mai trăit sau nu o altă viaţă ?



Desigur foarte mulţi se întreabă ce este după moarte ? Mulţi se întreabă dacă au mai trăit o altă viaţă sau dacă reincarnarea este sau nu posibilă ? Întrebări la care unii au găsit răspuns sau nu , alţii nu cred ,iar alţi nu îşi bat  capul cu aşa ceva . O întrebare am să pun eu . Câţi dintre voi aţi fi dispuşi să vă sacrificaţi pentru viitori voştri copiii , nepoţi , strănepoţi pe care unii nici nu vor apuca să îi cunoască ? Dar pentru cei care vor veni după voi în următorii 1000 de ani ? Veţi spune aberaţii . Ce mă interesează pe mine de ei , eu îmi trăiesc viaţa . Da aşa este îţi trăieşti viaţa , dar o mare importanţă are cum trăieşti această viaţă deoarece această viaţă afectează viitoarele tale rude apropiate . Ne uităm în jurul nostru şi vedem pe unii târându-se la propriu pe pământ sau născându-se cu boli incurabile şi ne întrebăm ? Ce vină au ei . Tocmai ăsta este secretul vieţii ” VINA ” . A cui  ” VINĂ ” o ducem noi în spate ? Ce cruce purtăm ? Ortodoxia spune că ne purtăm crucea noastră dar nu acceptă reîncarnarea . Alte religii acceptă reîncarnarea dar spun că  ” VINA ” este a celor din înaintea noastă . Ori cum ar fi un lucru este sigur nu rămâne nimic nepedepsit şi nimic ascuns . Faptele odată făcute vor fi plătite ori vrem noi ori nu vrem , iar pedeapsa nu o stabileşte un complet de judecată pământean corupt ci un judecător suprem imparţial pe care noi îl numim în fel şi chip ” Dumnezeu , Alah Atotputernicul etc ”  El este unul singur , noi ne-am împărţit în mai multe tabere cu scop precis al celor ce conduc taberele ” PUTEREA ,BANII ” Spuneţi-mi voi o religie în care cel ce spune că propovăduieşte numele Domnului o face fără a primi ceva ? Ori Isus Hristos a spus clar şi răspicat ucenicilor lui : Şi le-a zis: Mergeţi în toată lumea si propovăduiţi Evanghelia la toată făptura.  Cel ce va crede şi se va boteza se va mântui; iar cel ce nu va crede se va osândi.  Iar celor ce vor crede, le vor urma aceste semne: în numele Meu, demoni vor izgoni, în limbi noi vor grăi, Şerpi vor lua în mână şi chiar ceva dătător de moarte de vor bea nu-i va vătăma, peste cei bolnavi îşi vor pune mâinile şi se vor face sănătoşi. Şi mai mult să nu luaţi nimic de la nimeni . Dar Doamne noi cu ce vom trăi au întrebat ucenici ? Iar Isus a răspuns . De aceasta se va îngriji Tatăl Meu . Câţi preoţi , călugări sau misionari fac acest lucru ” PROPĂVĂDUIESC  ÎN  NUMELE   DOMNULUI  ”  fără a primi nimic în schimb ? De aceea vă sun vouă aveţi grijă de ce faceţi de faptele voastre pentru că veţi plăti voi nu altcineva în locul vostru aici pe pământ dar nu veţi ştii . Şi atunci durerea este şi mai mare pentru cel ce nu va înţelege de ce este în suferinţă şi de ce este în neputinţă . Nimeni nu este răspunzător pentru faptele altcuiva , fiecare răspunde pentru faptele lui în veci vecilor AMIN