Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

sâmbătă, 22 octombrie 2011

Modificarea rezoluţiei desktopului (ecran )








Pentru că m-am lovit de acest lucru încerc să împărtăşesc din experienţă mea de zi cu zi . Am trecut la Windows 7 Ultimate 32 bit , dar am constatat acelaşi fenomen şi la celelalte variante de Windows 7.


Am instalat varianta de 32 bit deoarece am 2Gb RAM şi nu permitea să instalez varianta 64 Bit deoarece î-mi trebuia cel puţin 3 Gb RAM . Toate au decurs normal , am instalat şi imprimanta dar am constatat că ori ce driver aş fi instalat monitorul meu care este un telezizor Hundai cu ecran de 50 cm diagonală nu îl pot regla la rezoluţia de 1024 la care lucram în Windows XP

Am mai constatat ca la cei 2 Gb RAM lucreaza un pic mai încet decât în Windows XP poate mai trebuie ceva setări şi încă nu le-am făcut eu . În mare una peste alta în afară de faptul că ai mai multă siguranţă pe Web deocamdată eu nu am resinţit mare lucru . A şi mai e ceva drivere-le se instalează singure aşa că degeaba cauţi drivere că ele se instalează şi se actualizează singure . Un lucru bun faţă de XP .

Dacă cineva cunoaşte mai mult în materie de rezoluţie aştept sfatul lui .

Niciun comentariu: