Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

duminică, 18 noiembrie 2012

Candidatul ideal pe care l-aş vota eu !

  De ce oare în toate campaniile electorale candidaţii promit ce vor face  ei dacă vor fi aleşi şi nimeni ,nici unul cu toate că unii sunt în parlamentul României de când s-au născut  nu vorbesc o iotă despre realizările lor făcute în mandatul ,mandatele trecute ? Toţi dar absolut toţi promit marea cu sarea , ca apoi a doua zi după alegeri să uite în totalitate ce au promis . Eu spun că aş vota cu mare drag pe acela care mă va convinge cu ce a făcut el nu cu ce va face ,de minciuni m-am săturat .Aşa că aştept de la ei cei care sunt în campanie electorală să aud ce au făcut pentru mine , pentru tară , pentru popor . Atunci mai vorbim  despre campanie , în rest  pot spune că hoţia pus stăpânire pe ROMÂNIA  ca o caracatiţă  scârboasă .
Şi mai am o nedumerire , toata lumea bună face lansări de campanie pe muzica unor cântăreţi sperând că doar , doar  ne mai prostesc o dată . Sincer nu votez muzică la urnă aşa că poate să cânte cine vrea muşchii lor că nu mă conving pe muzică ,vreau faptele lor din trecut şi mai ales vreau să fie cinstiţi să spună pe la câte partide sau perindat (trădat ) de când sunt în politică .