Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

miercuri, 4 iulie 2012

CÂT DE UŞOR POŢI SĂ FACI SĂ DISPARĂ TOTUL DESPRE TINE DIN LUNEA ONLINE


O perioada de timp în urmă văzut o emisiune la Antena 3 a Oanei Stancu în care se prezenta un caz de dispariție online a datelor unui anume Alexandru Faur un apropiat al Elenei Udrea care a preluat datoria acesteia la bancă . Zilele trecute am făcut fără să știu o modificare a numelui meu pe contul de la Google și am rămas plăcut sau neplăcut de faptul că toate postările mele dacă le-aș mai fi căutat sub vechiul nume nu mai erau de găsit ,dar ele existau în continuare online . Dând o nouă căutare cu noul nume am văzut cea ce se întâmplase de fapt toate postările aveau modificate numele ,iar motoarele de căutare nu mai recunoștea  decât numele trecut ulterior . Asa am realizat cât de repede poți să te faci nevăzut de pe internet cu toate ce ai postat ,poze , bloguri etc prin simpla modificare  a numelui  la Google . Desigur nu poți să te tot joci cu schimbarea acestuia deoarece Google are o setare care te va bloca dacă o faci repetat  dar care este posibilă de 1-2 ori pe o anumită perioadă de timp . Aici era marele secret probabil a dispariției unui om de pe paginile online sau poate mai există și altă modalitate .Desigur odată cu numele se schimbă și poza făcând astfel și mai imposibilă găsirea persoanei respective .Același lucru se poate face și dacă ai cont la Yahoo poți sa -ți modifici numele și din acel moment chiar și comentariile nu le mai vei regăsi decât dacă cunoști noul nume inserat de utilizator