Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

sâmbătă, 16 martie 2013

Sobaru un erou al României neînţeles .


Lucian Avramescu a fost din nou primul care a tras un semnal de alarma  :

http://ampress.ro/editoriale/adrian-sobaru-nu-e-inseriabil/


Apoi a urmat Antena 3 in emisiunea „ La ordinea zilei a Danei Grecu si Radu Tudor . Imediat după ce Lucian Avramescu a lansat avertismentul mediile online sau înroşit de postări care mai de care mai susţinătoare a eroului nostru naţional Adrian Sobaru . Desigur cele mai multe gânduri bune se îndreptau către el chiar şi din străinătate cu bună credinţă .Nimeni dar absolut nimeni nu am auzit să spună un lucru elementar şi poate pe care Adrian îl aştepta de mult dar a fost decepţionat . „ Sunt gata să fiu lângă tine şi să mă jertfesc ca tine pentru acest popor ” . Vorbe mari gesturi sublime vor spune unii ,alţii vor remarca sarcastic o nebunie în zile noastre . Da dragilor aşa este trebuie să ai o mare doză de nebunie să te jertfeşti pentru semenii tăi dar şi mai mare doză de nebunie trebuie să existe la cei care au stat ca şi mine cu mâinile încrucişate şi stăm în continuare aşteptând să pice pară mălăiaţă în gura lui nătăfleaţă , în timp ce alţii fac averii pe spinarea noastră şi se aliază cu duşmanul poporului nostru  pentru a ne vinde ca pe nişte animale la târgul UE .Toată lumea bună s-a repezit să ofere eroului nostru ajutor material ,financiar şi chiar moral , eu l-am văzut atât de dezamăgit ca noi cei mulţi nu am înţeles că le nu are nevoie de aşa ceva ,că el doreşte ca ori să ne fie bine la toţi ori să murim cu toţi dacă asta vor aleşii noştri . După rezoluţie se vehicula zicala „ Să tăiem coada la câine ” ei bine cred că a venit momentul când România trebuie să înveţe să taie coada de la rădăcină dacă  vrea să mai subziste ca popor liber ,dacă doreşte să fie slugă atunci să facă ceea ce a făcut şi până acum , să tacă ,să doarmă liniştiţi că alţii vor lucra pentru ei . Când vor înţelege că nu egalitatea este rezolvarea dar nici slugărnicia ,ci dreptatea socială atunci vor putea fi priviţi ca parteneri egali în Europa . Nu se poate vorbi de venituri ca europenii numai în unele ramuri de activitate ,culmea exact acelea care aduc mari pierderi (funcţiile de răspundere ) în timp ce clasa de jos este măcinată de sărăcie mizerie ,boli şi neajunsuri . Implementaţi domnilor pe întreaga scară socială veniturile corect şi veţi vedea că dintr-o dată lumea se schimbă . L-am auzit pe Adrian Sobaru spunând „ nu doresc să fiu angajat în locul a doi copiii , nu pot călca peste cadavre , mai bine mor de foame ” ce frumos , ce românesc .Dar câţi dintre noi sunt gata să facă acest sacrificiu suprem ? Mă tem că se întâmplă exact invers se calcă intenţionat pe cadavre numai să mai adune ceva în plus el ,eu ,tu ,noi ,voi . De acest lucru şi multe altele este scârbit ADRIAN SOBARU .
UPDATE :
Am vazut reactia semenilor mei dupa referendum , D-l Ghise si cativa  care gandesc si simt ca Adrian Sobaru ,  au facut ceva ,dar vorba lui cu o floare nu se face primavara .

Un comentariu:

Anonim spunea...

Este foarte adevărat ceea ce ați expus.Dar directiva de partid la înfundat pe d-nul Ghișe Să vedem acum ce vor face când vor vedea exact care este numărul locuitorilor acestei țări.Eu cred că nu se va întâmpla nimic deoarece suntem conduși numai de securiști.
Țara este de tot rahatul și cu câte unul care vrea să facă ceva nu se întâmplă mare lucru.Trec prin aceiași dramă și sunt tare neputincios în fața corupției generalizate.