Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

duminică, 4 august 2013

Distribuit Pliante ,ziare în cutiile poştale

   Stând de vorbă cu un amic despre cum ai putea să mai faci un ban în plus acesta avea 1001 de variante în minte dar nici una din ele probate de el . Aşa am ajuns din pură curiozitate dar şi din dorinţa de a face un ban în plus în  casă să  încerc să contactez firme sau persoane autorizate care distribuie  pliante sau  ziare în cutiile poştale . Primul  lucru pe care l-am făcut a fost să întreb persoanele care distribuiau aceste pliante , surpriză , nu au voie să divulge numărul de telefon al firmei . Bine şi eu dacă vreau să intru în sistem cum fac  întreb ,răspunsul a fost oficial , caută anunțuri în ziare . Bun m-am gândit eu că aceştia le este frică să nu rămână ei fără job şi m-am dus la marile magazine ale căror pliante le primesc în cutia poştală .Real ,Kaufland ,Obi , Carrfour etc . Pe toate le-am vizitat şi la toate am întrebat dacă au un număr de telefon a distribuitorului de pliante . SURPRIZĂ . Nu avem voie să divulgăm numărul ,avem semnat contract de confidenţialitate cu distribuitorul . Măi oameni buni voi înțelegeți ceva . O mai mare  mizerie ascunsă în spatele aşa zisei confidenţialităţi nici că se putea , parcă ar fi casa Albă sau Guvernul României şi nu ai voie să ştii că Vintrilică sau Paulică este distribuitor şi angajează la rândul lui persoane pe teren care împrăștie aceste pliate . Bun şi eu cum fac am întrebat dacă doresc să contactez o firmă . Nu ştiu a venit răspunsul .Cât priveşte suma pe care o  primesc așa zișii angajați în distribuţia pliantelor este iar tabu . Unii spun 400 pe lună alţii că depinde de cât muncești , cei mai mulţi tac . Alo garda financiară , poliţia economică , guvernul României ce faceţi măi oameni buni ?  Păi dacă  o asemenea  afacere  este pusă semnul întrebări ce să mai cred de altele ?   Şi vin acum şi îl întreb pe amicul meu care îmi spunea că a face un ban în plus în casă  numai dacă nu vrei nu o faci cum este  amice cu angajarea fie ea si la negru ,albă sau albastră ? A ştiu vor fi foarte mulţi care vor spune ai fost tu ghinionist nu te-ai descurcat . Ba bine că nu este aşa , m-am descurcat am aflat numere de telefon , am sunat  iar prima întrebare a fost de unde ai numărul meu de telefon , cine ţi la dat , cum îl cheamă  ,cine este , dacă este din angajaţii lui etc . Apoi m-a sfătuit să mai revin şi să mai încerc peste una ,două săptămâni . Dacă voi aveţi cunoştinţă de numere de telefon din Sibiu  unde se poate angaja omul să distribuie ceva vă rog lăsaţi un comentariu .

Niciun comentariu: