Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

joi, 4 martie 2010

Florile au şi ele suflet şi simţuri


Că florile simt şi reacţionează la anumite vibraţii , zgomote , mişcări ştiam de mult , dar că au şi suflet nu credeam până mai zilele trecute .
Printre multele flori de apartament am şi un cactus care nu ştiu cum se numeşte
( apropo dacă cineva ştie cum se numeşte vă rog să-mi spuneţi ) dar pe care îl ţin vara în curte şi iarna îl păstrez în magazia de alimente unde este o temperatură destul de bună aproximativ 10-12 grade pe timp de iarnă . Prinăvara aceasta în zilele calde l-am scos afară împreună cu alte flori să se bucure de soarele primăverii . De câte ori îl mutam la început în vara trecută el având o grămadă de ace minuscule mă înţepau şi chiar rămâneau în mâna mea unele dintre ace . De la o vreme am observat ca nu mai eram inţepat de plantă şi acum în primăvară o scot zilnic şi o duc înapoi seara în magazie . S-a învăţat cu mine şi ştie că o duc la soare . Aşa am realizat că dacă vorbeşti cu plantele , nu le bruschezi şi ele îţi răspund la fel . La unele am observat că le tremurau frunzele la început dacă mă apropiam de ele fără să le vorbesc , acum sunt liniştite şi ştiu că eu nu le fac rău . Noi oameni învăţăm mai greu să apreciem cine este bun şi cine este rău .

Niciun comentariu: