Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

marți, 9 martie 2010

TANDRETE


Ieri a fost 8 Martie ziua în care noi bărbaţii am făcut ceace facem de mii de ani la adresa partenerelor noastre de viaţă şi nu numai .
Dacă acum 50-80de ani în urmă totul se rezuma la a trimite câte o felicitare cu un gest simbolic sexului opus ( femei , fete ), acum datorită tehnologiei avansate a secolului vitezii în care trăim avem o mai mare varietate de modalităţi prin care să ne expimăm dragostea , prietenia sau simpla atenţie faţă de sexsul frumos .
Se spune că femeia este cea care are mai multă sensibilitate în suflet , ( noi bărbaţii fiind mai bădărani din construcţia genetică ) , cel puţin aşa am tot auzit vorbindu-se despre ele .
Dar să nu alunec pe altă pantă , tenhologia actuală ne permite să trinitem pe lângă acea felicitare , un mesaj pe telefonul mobil , un mesaj pe adresa de email , poţi trimite telegrame sau chiar poţi comunica în direct graţie acelui mic accesoriu indispensabil numit telefon mobil ( chiar dacă denumirea nu este cea corectă ) .
Aşa am procedat şi eu ca mulţi alţi bărbaţi de pe planeta aceasta şi în cele mai multe cazuri ele sau bucurat , sau măcar au schiţat acel gest de mulţumire chiar dacă poate nu le-a făcut plăcere din varii motive pe care nu le voi enumera eu aici le las pe ele să le nominalizeze .
Dar ce faci sau cum reacţionezi când de la capătul celălat al undei invizibile se aude o voce feminină care îţi taie tot elanul „ Ce La mulţi ani ! , Dă-l dr…lui de La mulţi ani că eu am probleme mai mari ” Poate pentru o clipă rămâi mut , poate reacţionezi şi închizi speriat că ai greşit numărul , poate te gândeşti că s-a întâmplat o tragedie . Ori care ar fi reacţia ta , a ei dacă avea 7 ani de acasă trebuia ca mai întâi să spună un mulţumesc frumos , după care să –şi spună păsul ori cât era de tragic . Sau poate nu înţeleg eu reacţia femeilor moderne ? Să fie oare un caz unic şi răzleţ , ? Întrebări fără răspuns .

Niciun comentariu: