Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

joi, 22 decembrie 2011

Revoluţia din 22 decembrie 1989


Despre revoluţia din 22 decembrie 1989 s-a scris şi s-a vorbit foarte mult , sau arătat filme şi s-a consumat tone de hârtie şi mii de ore pierdute . Fiecare a văzut revoluţia aşa cum a dorit el să o vadă sau aşa cum i s-a arătat . Cel mai trist este că după 22 de ani de la aşa numita revoluţie eu ca un participant activ dar nu şi beneficiar al revoluţiei pot spune clar şi răspicat că revoluţia a fost o lovitură de stat dată cu ajutorul populaţiei României în marea lor majoritate . Sigur că nu s-a vorbit ,pronunţat sau discutat în cercurile largi acest subiect vreo dată , dar  acum după cei 22 de ani sunt convins că au existat interese majore de a fi înlăturat Ceauşescu de la conducere  şi a ajunge cei care doreau puterea puşi de cei care doreau şi doresc în continuare bogăţia . Că aceştia  din urmă se regăsesc şi printre cei cu dorinţă de putere  este un alt subiect tabu pentru populaţia României . Cei care aveau adunate sume uriaşe de bani  pe timpul lui Ceauşescu ilegal şi în valută chiar pe care o ţineau ascunsă şi nu puteau să o scoată la suprafaţă decât printr-o lovitură de stat au fraternizat dacă se poate spune aşa cu cei care aveau sume colosale de bani în lei dar la fel nu o puteau etala , ca mai apoi aceştia să atragă în cercul lor cât mai multă populaţie . Acest fenomen s-a întâmplat în 22 decembrie 1989 când populaţia a reuşit să învingă frica şi să iasă în stradă încurajaţi de cei de care am făcut vorbire la început . Revoluţia se spune că a fost spontană dar eu cred că totul s-a manevrat din umbră şi cu mici excepţii s-a produs şi crime care nu erau planificate . Eu am participat la revoluţie alături de cei 5000 de angajaţi ai intreprinderi unde lucram atunci şi din care acum au rămas doar 100 de angajaţi . Toţi atunci credeam că am făcut o treabă bună  participând în piaţa mare unde s-a tras în noi unde am suferit din cauza gazelor lacrimogene , unde cu toţii am strigat” jos dictatorul ”şi multe alte lozinci . Au urmat apoi zile fierbinţi în care unii da sau sacrificat la propriu dar care mai apoi au fost fie înlăturaţi fie uitaţi şi am ajuns repede să vedem revoluţionari care au primit , primesc şi mint în continuare că ei au fost pe baricade . Acolo am fost cei mai mulţi şi fără noi nu ar fi reuşit ei cei de azi să deţină puterea . Cei mai mulţi au înţeles acest joc şi de aceea nu mai vedeţi mitinguri de amploare la noi în România pentru că este ca în zicala ”Cine s-a fript cu ciorbă suflă şi în iaurt ”. Nu va fi curând o a doua revoluţie deoarece şi-au bătut joc de popor exact beneficiarii revoluţiei în frunte cu conducătorii pe care i-a avut Iliescu , Constantinescu , Băsescu  şi toţi eşti  care sau aflat în jurul lor . Dacă ceva se va mai întâmpla în această ţară va fi doar pedeapsa lui DUMNEZEU de care  s-a tot profitat în aceşti ani foarte mult .
Acum î-mi este ruşine de mine că am putut cădea în jocul murdar al celor avizi de putere şi bani şi ca mine sunt convins că se regăsesc foarte mulţi români