Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

joi, 3 martie 2011

Combaterea modernizărilor chearters pentru Google

Google Inc, mult timp considerat standardul de aur în materie de căutare pe Internet, îşi schimbă formula secretă ce o foloseşte pentru mări rangul pagini Web, deoarece lupta în combaterea site-uri care au fost în măsură să se joace cu sistemul său.
Gigantul Internet, care se ocupă de aproape două treimi de căutări din lume pe Web, a fost recent sub focul calităţii rezultatelor sale. Google a anunţat ca a schimbat formula matematică joi seara, în scopul de a elimina mai bine out "low-calitate", site-uri care oferă utilizatorilor o valoare mică. Unele site-uri, cum ar oferi doar suficient conţinut pentru a apărea în rezultatele de căutare şi ademeni utilizatorii la pagini încărcate cu reclame.

Google generează miliarde de dolari din publicitate legate de motorul sau de căutare, a căror influenţă ca o uşa de intrare la conţinutul din lumea online şi comerţ continuă să crească în fiecare an. puterea Google asupra averi atâtor de multe alte companii a făcut o ţintă de plângeri pentru concurenţa cu care sa confruntat, de asemenea, anchete guvernamentale, inclusiv control de autorităţile de reglementare din SUA şi Europa.
Compania din Silicon Valley a construit afacerea pe puterea de algoritmi care dau rezultate rapide. Compania rafinează constant aceste formule, şi ia uneori o acţiune manuală de a sancţiona companiile care consideră trucuri în a folosi pentru a creşte în mod artificial în clasamentele de căutare. În ultimele săptămâni, acesta au cracat jos asupra comercianţilor cu amănuntul JC Penney Co şi Overstock.com Inc
Luna trecută, Google a recunoscut că "poate şi chiar ar trebui să facă mai bine" să bată din nou site-uri care au "conţinut copie de la alte site-uri" sau furnizează informaţii care nu sunt "pur si simplu foarte utile", dar sunt clasate oricum.
"N-am văzut Google fi atacat relevanţa rezultatelor lor, modul în care au crescut aceste în ultimele două luni," a declarat Danny Sullivan, editor de un blog citit pe scară largă despre domeniul numit Search Engine Land.
Dezbaterea cu privire la rezultatele Google a fost declanşată de un post de blog recent de Vivek Wadhwa, un director de tehnologie şi un savant a fost invitat la Universitatea din California-Berkeley. El a scris că elevii lui au probleme în a găsi informaţii de bază despre fondatorii start-up companii de pe Google.
"Problema este că conţinutul pe internet este în creştere exponenţial şi marea majoritate a acestui conţinut este spam", sau nu este de folos, a scris el. "Google a devenit o jungla."
Vineri, domnul Wadhwa a declarat într-un interviu că a avut anterior "scris de la Google off", dar acum este "optimist pot face mai bine acest lucru sub control", deşi le va lua ceva timp pentru a vedea dacă există îmbunătăţiri. "Nu e ştiinţă de rachete, ei ştiu cine sunt băieţii răi, permiţându-le să posteze anunţuri pe Google şi, a spus el.
Amit Singhal inginer căutare Google a declarat într-un interviu pe care compania a adăugat numeroase "semnale", sau factorii care ar putea încorpora în algoritmul său.
Printre aceste semnale sunt "modul în care utilizatorii interacţionează cu" un site.
Este folosit, de asemenea, feedback-ul la sute de oameni se angajează în mod regulat pentru a evalua modificările. Acesti "evaluatorii uman", au fost rugaţi să se uite la rezultatele de căutare şi să decidă dacă acestea ar da numărul lor de card de credit pe un site sau să urmeze sfatul medical, a spus domnul Singhal .
Joi seara, Dl. Singhal şi un coleg a scris intr-un post blog care de cele mai multe schimbări ar fi "atât de subtil încât foarte puţini oameni le –ar observa", dar "e un mare pas în direcţia potrivită de a ajuta pe oameni să găsească calitatea tot mai înaltă în rezultatele noastre. "
Aproximativ 12% din cererile din SUA de bază ar fi afectate de schimbarea, Google a spus, şi modificările se vor extinde pentru utilizatorii non-US în viitorul apropiat.
Google nu a dat exemple de pagini Web care a crescut sau a scăzut în clasamentul său pentru anumite interogări, declanşând un val de speculaţii de către profesionişti a căror sarcină este de a ajuta site-urile în creştere în rezultatele Google.
Mai multe despre acest subiect foarte incitant citiţi pe pagina web : http://online.wsj.com/article/SB10001424052748704150604576166390281747136.html

more: http://online.wsj.com/article/SB10001424052748704150604576166390281747136.html#ixzz1FY6jhNBi

CASĂ DE VÂNZARE ÎN SIBIU
video

Niciun comentariu: