Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

luni, 10 decembrie 2012

Din 4 în 4 ani sunt băgat în seamă


Eu alegatorul Gogu sunt cel mai curtat om din Romania din 4 în 4 ani , fără mine nu răsare soarele , nu curge apa , nu se aprinde lumina , eu da eu , tu , ei  suntem de nepreţuit duminică 9 decembrie  când trebuie să spun da nu mai vreau cu Băsescu dar votez ca orbul pe liste persoane de care nici nu am auzit ,persoane care nu au făcut nimic pentru viaţa mea până acum  , dar care promit marea cu sarea de acum încolo . Mai nou nici nu mai promit nimic spun doar atât vă voi scăpa de Băsescu . I-mi este lehamite de aceşti oameni mincinoşi , băsiştii  m-au minţit ,m-au furat , m-au  păcălit , acum vin ceilalţi care o iau de la capăt  , dar ei de fapt nu vor face nimic altceva decât vor trece mai uşor ei şi familia lor prin criză în timp ce eu voi aştepta alţi 4 ani ca să fiu băgat în seamă iar . M-am săturat de minciuni , de hoţii , de ipocrizie , de făţărnicie . Băi politicienilor când  aveţi de gând să vă maturizaţi ?  Cum să spui că salariile trebuie să scadă iar preţurile să crească ? Cum să spui că kg de carne  este mai mare faţă de anul trecut cu 25% fără să îţi fie ruşine că eşti în campanie electorală şi vii cu neruşinare şi ceri votul meu odată la 4 ani fără a –mi îmbunătăţi cu nimic viaţa ? Cum să-mi spui tu băi preşedinte  perimat şi suspendat că dacă nu-mi convine în ţara mea să plec ? Pleacă tu pleavă a  societăţi , beţiv bolnav notoriu , dute în măta şi lasă-ne cu   golăniile tale de doi lei ,iar voi cei care veniţi la putere aveţi grijă că dacă nu veţi face  nimic pentru tara asta  blestemul se va abate asupra voastră mai abitir .  Să fiţi siguri că poporul are si el o limită nu o încercaţi că-i de rău politicieni . Acum când totul a trecut la numai câteva secunde după încheierea  procesului de vot am trăit o nouă deziluzie . Premierul Victor Poanta cel pe care eu l-am girat  şi ca mine mulţi români m-a anunţat sec că va face o înţelegere cu UDMR , vorba lui Badea iar îşi înnoadă cozile . Mai rămâne ca de mâine să îl vedem în USL pe Blaba ,Boc ,Videanu ,Udrea etc şi totul este rezolvat spre binele şi propăşirea neamului românesc . Halal propăşire ,halal neam romanesc .
N-avem puteri şi chip de-acum
Să mai trăim cerşind mereu,
Că prea ne schingiuiesc cum vreu
Stăpâni luaţi din drum!
Să nu dea Dumnezeu cel sfânt,
Să vrem noi sânge, nu pământ!
Când nu vom mai putea răbda,
Când foamea ne va răscula,
Hristoşi să fiţi, nu veţi scăpa
Nici în mormânt!              
Noi vrem pământ! :George Coşbuc