Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

luni, 10 decembrie 2012

Impotenţa guvernelor de după 89

Nu ştiu cum se face dar cu mici excepţii toate dar absolut toate guvernările de după 89 au avut în componenta sa UDMR ( o adunătură că nu s-a stabilit nici până acum se este , ba partid , ba ne partid) . Apogeul la dat Traian Băsescu când a  sfidat toate legile democraţiei şi a format un guvern din adunătura unor specii dubioase (UDMR-UNPR) care nu aveau statut de partid , ba mai mult ultimul nu era nici măcar legiferat de votul popular dovadă că s-au dizolvat infiltrându-se la partidul mamă de unde şi plecase PSD . Curiozitatea mare este că opoziţia de atunci au acceptat acest compromis ,ba mai mult i-a recunoscut ca parteneri de guvern prin negocierile cu ei . Acum când USL a câştigat alegerile detaşat  se vehiculează şi se prefigurează o nouă colaborare cu UDMR . Întrebarea mea legitimă este dacă 60% români nu pot guverna fără acel  5% UDMR , de ce nu pleacă acasă şi să-i lase pe unguri să ne conducă că au mai făcut-o de-a lungul istoriei fără participarea românilor . Nu sunt şovin ,nu sunt ultranaţionalist mai mult decât acei unguri care au spânzurat si apoi dat foc unei păpuşi în piaţă şi cărora nu li s-a întâmplat nimic încă . Nu am nimic cu etnia maghiară pe care o stimez ,am cu cei care vor cu tot dinadinsul să ne facă rău şi reuşesc cu ajutorul semenilor mei români .
Kelemen: Am vorbit cu Ponta, de luni începem discuţii, avem nevoie de stabilitate, nu de certuri
http://www.romanialibera.ro/actualitate/alegeri-2012/rezultate-alegeri-parlamentare-2012-kelemen-am-vorbit-cu-ponta-de-luni-incepem-discutii-avem-nevoie-de-stabilitate-nu-de-certuri-286829.html
Toată stima pentru liberali am dacă merg până la capăt
http://www.dcnews.ro/2012/12/liberalii-resping-udmr-sunt-categoric-impotriva-sa-ramana-cu-pdl/

Niciun comentariu: