Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

miercuri, 6 iunie 2012

TROIENI ,ADWARE, ŞI ALŢI VIRUŞI PE CALCULATOR .



Toată lumea discută de tot felul de viruşi care ar putea să infecteze calculatorul , dar mai ales de protecţia pe care să o faci atunci când îţi cumperi un calculator ,laptop , tabletă ,etc .
Ce este  un Troian ?
Sunt programe spyware care se instalează în sistemul de operare şi care te va enerva cu ferestre de tip pop-up avertizărim şi mesaje .
Spre deosebire de ceilalţi viruşi acest tip este cel mai periculos tocmai pentru că el este precum un cal troian ,se ascunde sub mască te n=miri a ce surpriză aşa zis plăcută (O poză , un mesaj sau chiar un sofware)
Iată şi un filmuleţ pe care l-am găsit pe internet în care explică ce este viruşii .



Zilele trecute credeam că eu dacă am instalat un antivirus bun sunt protejat şi nu am nici o problemă . Am instalat în joacă „ Ashampoo Anti-Malware ”şi „Ashampoo FireWall FREE ” .
După o scanare mi-a afişat o listă cu ce a găsit şi am rămas surprins să constat că aveam viruşi  pe care nu i-a depistat  antivirusul .
 „ Attached PE/Script!IK
Adware.Win 32.Toolbar .Dealio.AMN!A2
Hack.Win32.Wpakl!IK
Riskware.PSWTool.RAS!IK
W32.Alman!IK ”
Am căutat pe internet să mă documentez despre aceştia şi am aflat că noi de fapt toţi suntem monitorizaţi dar şi mai grav este că se fură la greu date personale importante de către fel de fel de aşa zişi oameni de bine care ne servesc tot tacâmul pentru a cădea în plasa lor .
Şi mă mai întrebam de unde Dumnezeu au adresa mea de email tot felul de indivizi care î-mi trimit spam .
Va sfătuiesc ca la un an cel puţin dacă nu mai repede să  faceţi o instalare curată  a  windows-ului chiar dacă totul este normal sau aveţi impresia că este normal , să schimbaţi o dată pe lună parolele şi să verificaţi cu scanări repetate calculatorul cu programe adecvate .
Şi nu vă culcaţi pe o ureche că antivirusul lucrează pentru voi , datele importante nu le ţineţi niciodată pe calculator .

 Subiecte asemanatoare :
http://elisav-54-sibiu.blogspot.ro/2012/04/heckeri-o-mina-de-aur-gratuita-pentru.html
http://elisav-54-sibiu.blogspot.ro/2012/02/ai-grija-te-datele-tale-de-pe-blogsite.html

Niciun comentariu: