Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

marți, 11 septembrie 2012

Srisoare deschisa catre domnii parlamentari si senatorii













Domnilor aleși ai poporului ,senatori și parlamentarii știți care este diferența între voi și militari trimiși pe front în Afganistan ? Cu siguranță nu știți . Vă spun eu domnilor  senatorii și parlamentarii USL –işti Şi unii și alții se sacrifică pentru binele tării și pentru asta sunt retribuiți ca atare . Pentru asta au privilegii mai multe atât ei cât și familiile lor . se pare însă domnilor miniștri ,parlamentari , senatori că voi sunteți plătiți cu sume foarte mari comparativ cu un muritor de rând degeaba . Nu aud ,nu vad , nu am întâlnit în rândurile voastre oameni care să se sacrifice pentru popor . Sunteți toți niște lași care beneficiari de toate ,dar absolut de toate beneficiile acestui popor  nenorocit ,oropsit și jecmănit , fără a face nimic în al apăra de hoții , de șacali , de profitorii portocalii în frunte cu al lor președinte Traian Băsescu . Pentru ce plătim salarii ,diurne și tot felul de  sume dacă voi nu sunteți în stare să prindeți acești hoții și să  ii oferiți  justiției . Am sperat că o dată cu numirea în funcție a d-nei Mona Pivnicerul   lucrurile  vor intra pe un făgaș normal dar m-am  înșelat amarnic . Constat că luptă mult mai mult pentru acest popor un post de televiziune ce nu are nici un fel de beneficii în afara faptului că fac audientă . Chiar nu va este rușine domnilor ? Chiar nu credeți că la alegerile din toamnă –iarnă  că nu mai știm când vor fi veți da socoteală și nu  mai puteți să vă ascundeți  în  spatele minciunilor că vă este teamă . De cine vă mai este teamă domnilor ?  De ce vă mai este teamă domnilor ?  Nu aveți răspunsuri pentru noi poporul , am văzut ce s-a întâmplat cu votul de la referendum și nu mă mai puteți păcăli domnilor cel puțin pe mine , eu am mai spus-o nu mai am  ce pierde în afară de viața , iar aceasta este dată de cel de sus și nu mă tem deoarece el decide când o ia nu altcineva . Treceți la fapte domnilor aleși ai poporului Român și nu vă mai ascundeți ,iar dacă vă este frică dați-vă demisiile domnilor și lăsați pe cei cărora nu le este frică .