Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

vineri, 27 noiembrie 2009

CELE MAI MARI SATISFACŢII

Încep cu un citat din Ion Creangă „ Nu ştiu alţi cum sânt ….” , pentru a-mi exprima mulţumirea şi în acelaşi timp bucuria că am reuşit să postez pu You Tube , lucru pe care alţi o fac de anii buni , iar alţi nici nu au auzit de aşa ceva .



Acuma că este bine sau este rău ce mai contează . Zilele trcute î-mi făcusem un cont la You Tube Google dar nu reuşeam nici cum să postez . Nu pentru că eram eu afon complet dar nici nu stăpânesc limba asta neaoşă de engleză pe care parcă ca un blestem o regăşeşti în toate paginile de pe internet ( aproape în toate ) .


Noroc tot cu google vorba lui Băsescu ( numai că el este şi mai cu pronunţia ) că m-a rezolvat în multe situaţii . Nu , nu dând search ( caută ) ci prin intermediul opţiuni de traducere unde poţi să traduci foarte multe în ori limbă doreşti , este adevărat cam incomplet dar măcar pricepi despre ce este vorba în situaţie .


Bine şi asta este o problemă să găseşti cum să traduci dar am trecut demult peste aceste lucruri şi iată-mă mare expert .


Acum bucuria mea este că , da merge să postez pe You Tube Google şi să sperăm că mă va vedea cineva peste o mie de ani dar ce mai contează . Eu sunt fericit şi asta este important acum .


Pentru cei care nu au reuşit încă acest lucru eu sunt înainte măcar cu o zi . Iar pentru cei care nu vor învăţă nici o dată din cauze care nu ţin de ei Dumnezeu m-a fericit .


Bine până aici am învăţat multe în privinţa cum să faci un film , cum să-l converteşti ca să poţi să-l foloseşti în diferite situaţii ( ex. DVD ) şi multe altele .

Niciun comentariu: