Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

miercuri, 2 mai 2012

FENOMENE INEXPLICABILE LA MĂNĂSTIREA PRISLOP

Nu este pentru prima dată când pe camera  de filmat apar  imagini inexplicabile la  mănăstirea Prislop . Dacă numai mie î-mi apar nu ştiu dar eu le am imortalizate  şi sunt în ani diferiţi şi la momente diferite ,mai mult în locuri diferite . Prima observaţie am avut-o în anul 2009 când am fost prima dată la mănăstirea Prislop la mormântul părintelui Arsenie Boca , numit şi sfântul Ardealului pe bună dreptate .








Atunci am pus pe seama interferenţei lumini care a căzut asupra persoanei din imaginile filmate . Apoi cu timpul  revizionând filmul am constatat că de fapt este o aură în jurul  corpului şi această aură nu se regăseşte decât la anumite persoane .
Anul acesta am mers din nou la mormântul părintelui şi fenomenul s-a repetat în cu totul alt mod de data aceasta a apărut pe imagine  un cilindru de lumină care a rămas în  acelaşi loc indiferent că eu mişcam camera de filmat .




Curiozitatea aceasta sigur pentru unii are o explicaţie ştiinţifică eu o raportez la minunile părintelui Arsenie Boca care de acolo de sus priveşte şi revarsă către noi muritori  mila s-a multă .Dacă cineva mai are asemenea întâmplări filmate poate să le posteze şi ei pe internet în speranţa că cineva poate le va aduna şi va face un filmuleţ  cu  aceste miracole petrecute la mănăstirea Prislop unde îşi are locul de odihnă veşnică  Sfântul părinte Arsenie Boca
Nu trebuie să crezi ne aparat ce ace vezi , minunile apar acolo unde trebuie şi se petrec acolo unde este credinţă , în rest fiecare să caute răspunsurile în altă parte .