Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

joi, 24 mai 2012

Cartuşele de la imprimantă nu mai funcţionează

Mi s-a întâmplat nu o dată să cumpăr cartușe noi la imprimanta HP C 4180 fie color fie negru și după o perioadă să constat că nu mai funcționează unul dintre ele de obicei cel color .
Motivele desigur au fost multiple ,de la înfundarea duzelor la tot felul de mici probleme ,dar nu despre acest tip de motiv vreau să expun .
De exemplu am avut de cel puțin trei ori surpriza ca un cartuș după o perioadă să spun de 3-4 luni brusc nu a mai dorit să funcționeze și a apărut un mesaj de tipul „cartușul nu este compatibil ” pe display-ul imprimantei . Au fost cartușe pe care le-am aruncat pur și simplu  ne mai putând să îl folosesc pentru motive neelucidate . Desigur că am întrebat în stânga sau în dreapta și nu am găsit răspuns decât în momentul în care la un moment dat nu am mai  aruncat cartușele , iar după o perioadă din motive fără importantă am făcut o reinstalare a windows-ului şi implicit a imprimantei . Atunci din pură curiozitate am montat cartușul care nu dorea să funcționeze și am avut frumoasa surpriză să constat că a funcționat perfect ca și când nu s-a întâmplat nimic .Atunci am concluzionat că defectul apărea în momentul în care anumite fișiere se ștergeau la curățirea periodică a calculatorului și că de fapt nu cartușele era de vină ci software-ul imprimantei și că ar fi suficient ori repararea  instalări sau reinstalarea pur și simplu a imprimantei în urma bine înțeles a unei dezinstalări totale .Cât privește desfundarea cartușelor se face foarte ușor prin simpla expunere a acestuia pe un șervețel îmbibat în apă caldă bine și lăsat circa 10 minute .
                                                                  


 2018  Postare noua 
Dacă vrei sa nu ai probleme cu acele atenționări prin care ești anunțat de imprimanta ca trebuie sa scoți și sa verifici cartușul color sau negru , nu folosi internetul în timp ce folosești imprimanta ta . Eu spun din experienta de anii buni în care am aruncat o grămadă de cartușe bune din cauza celor de la HP . Ei au un sistem de urmărire al cartușelor de imprimanta și in momentul când tu încerci sa folosești imprimanta cu cartușe cumpărate de la alta firma iti blochează cu anunțuri imprimanta tocmai pentru a te face sa cumperi pe cele originale care au preturi foarte mari exact din motivul arătat mai sus . Dacă ai cablu de internet scoate l de fiecare data când folosești imprimanta sau dacă ai wireless oprește internetul pentru perioada de folosire a imprimantei și vei vedea rezultate bune . Succes 


Poți citi mai multe și pe pagina web : http://elisav-54-sibiu.blogspot.com/2012/02/ce-facem-cand-se-infunda-cartusele-de.html

Niciun comentariu: