Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

marți, 22 mai 2012

Zonealarm Antivirus +firewall gratuit


 ATENTIE :  La dezinstalare este posibil sa nu mai aveti anumite setari la Windows , de exemplu sunetul de  inchidere ,deschidere la logare .

  Dacă ai instalat  un Antivirus +un firewall gratuit care pe lângă aceste două servicii incluse gratis mai are unul pentru un an de zile , protejarea identităţii ce se poate  descărca de la : http://free.zonealarm.com/en/welcome/?affID=111870&textlink=zgkn94763&extra=2663752007%2C78047087&kw=fire%20wall%20plus&kwid=keywordid&network=g&match=b&creat=10949215967&site=&p1=&p2=&conid=&pos=1t1numit „ Zonealarm ” şi ai constatat că ai probleme de funcţionare a calculatorului sau pur şi simplu nu îţi place de acest antivirus mult lăudat vei avea o mare problemă la dezinstalare dacă nu cauţi şi programul de dezinstalare a produselor „Zonealarm
De obicei acesta este un clener şi eu l-am descărcat de la Softpedia http://www.softpedia.com/get/Tweak/Uninstallers/Zone-Alarm-Uninstall.shtmlsau este suficient ca în bara de căutare google să scrii Zone Alarm Uninstall”.

Cu acest program vei reuşi simplu să dezinstalezi zonealarm fără bătăi de cap apoi dacă te ştii intri în C şi ştergi eventualele urme lăsate de acesta pe calculator . Eu am instalat antivirusul şi firewal şi nu am fost mulţumit de el aşa că am găsit această cale de a scăpa de el pe care am postat-o .

Niciun comentariu: