Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

vineri, 4 mai 2012

SOCIETATEA APĂ –CANAL S.A. SIBIU FACE LEGEA

În 2002 am cumpărat o locuinţă pe str. Nouă unde contorizarea apei se făcea pe un apometru care era facturat de către apă - canal . Contorizarea a fost făcută conform legilor impuse se apă - canal cu anii în urmă în baza unui proiect aprobat de către apă canal e la acea vreme . În anul 2007 an primit o înştiinţare cum că datorită faptului că la adresa respectivă mai existau două imobile care aerau pauşal contorizate trebuie să facem împreună un alt proiect pe cheltuiala noastră pentru a se putea instala şi celorlalţi doi proprietari apometre . Cu toate că nu era legal ca eu care am avut contorizare să fiu obligat să plătesc din nou un proiect am acceptat pentru a nu intra în conflict cu vecinii . Acum în 2012 s-a trimis din nou o înştiinţare prin care se cere o altă modificare de proiect şi schimbarea contorizări de la trei apometre la unul singur digital cu citire din stradă pentru vezi doamne uşurarea munci angajaţilor instituţiilor care stau la poarta imobilelor prea mult timp .Acest lucru însemnând anularea de fapt a dreptului meu legal de facturare avut de la cumpărarea locuinţei . Domniile lor invocă ca întotdeauna o lege dată de un guvern iresponsabil sau de primăria Sibiu în baza unor interese meschine care nu m-au întrebat şi nu au ţinut cont de realitatea de pe teren a fiecărui imobil în parte ,privându-mă astfel de dreptul la o transparenţă în consumul de apă potabilă . şa nu mai vorbesc de tarifele pe care le majorează după bunul plac şi în funcţie de dorinţă de profit a societăţi respective .Consider că este un abuz din partea societăţi apă –canal în a mă obliga să schimb pe cheltuiala mea apometrele impuse de ei şi mai mult ca verificarea acestora să se facă de societatea beneficiară care consider că este în conflict de interese chiar dacă firma este doar o căpuşe a societăţi în cauză .


Mai mult fiecare proprietar are un contract semnat cu societatea de apă canal S.A. Sibiu













Mai mult faptul că sunt somat ca în termen de 10 zile să intru în legalitatea pe care ei o impune şi o schimbă după bunul plac este o încălcare a drepturilor omului flagrantă .
Ce mai este legal şi ce nu în ţara aceasta dacă fiecare instituţie schimbă regulile după bunul plac şi funcţie de interesele societăţi nu a consumatorului de pe spinarea căruia există ca şi societate .

Niciun comentariu: