Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

sâmbătă, 10 martie 2012

CUM POSTEZ PE SITE-UL JOOMLA 2.5.2


Dacă pe celelalte variante de Joomla 1.5.1,etc postarea era poate mai simplă sau poate eu nu am apucat să cunosc acele variante ,mă bucur să cunosc beneficiile acestei variante Joomla 2.5.2 care are mult mai multe facilităţi de setare ,dar are şi multe pagini de suport ,adevărat în limba engleză dar există multe date informatice pe care le găseşti pe site în aşa fel încât să te descurci. Poate ca mine mai sunt mulţi care nu cunosc bine limba engleză şi au nevoie de primele sfaturi de postare pe joomla .Eu am început cu deschiderea site-ului în partea de administrare






Am început din această pagină de administrare , am dat clic pe „Content ” am coborât la „Featured Article ” am dat clic pe categoria „Joomla” s-a deschis pagina de editare am şters ce era scris în caseta de editare şi am introdus ce am dorit eu să văd dacă apare pe site şi apoi am dat clic pe „Save&Close” şi dacă am intrat pe site am constata că postarea mea a fost publicată .


Aceasta este noua postare în locul a cea ce era scris de către cel care a produs site-ul, în partea de jos există o opţiune „Image” de  unde poţi introduce imagini din calculator sau de pe alt site , dai clic se deschide o fereastră


clic se deschide o fereastră (imaginea de jos ) în partea de jos ai „Broser” deschizi şi cauţi imaginea pe care o doreşti introdusă în pagina ta web după care dai clic pe „Start Upload” imaginea o vei vedea în partea de sus afişată dai clic pe ea şi deasupra în prima bară clic pe „Insert” şi o vei vedea în articolul tău inserată ,aici o poţi modifica din margini mai mică sau mai mare ,la final dai clic pe „Save&Close” şi va fi afişată pe pagina web a site-ului.
Tot aici ai opţiunea „Featured” care are două variante „No sau Yes” , dacă activezi yes” postarea ta va fi afişată în continuare la prima postare din catecoria Joomla ,dacă setezi „no” nu vei vedea postarea decât dacă o cauţi la categoria respectivă Joomla, poţi să setezi să fie văzut articolul public de toată lumea , de cei care se înregistrează pe site-ul tău ,să fie arhivat .






Poţi posta în ori ce categorie dar atunci va trebui să cauţi la categoria respectivă postarea . De acum în acolo dacă vei face o nouă postare „Content/Article Manager/Add New Article ” va trebui să ai grijă să introduci ca şi categorie din bara autoderulantă „Joomla ” pentru a se afişa în aceaşi categorie articolul . Dacă doreşti poţi posta în altă categorie la fel sau să creezi o categorie nouă . Poţi face ori si ce modificare chiar şi la aspectul site-ului ,trebuie doar să dai clic pe categoria respectivă şi intri în partea de editare unde poţi modifica ori ce ,nume ,titluri etc la final salvezi în totdeauna ce ai modificat .