Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

miercuri, 21 martie 2012

SPONDILOZA FACE MARI PROBLEME


De o săptămână spondiloza î-mi face mari probleme sănătăţii . Durerea de cap în partea din spate a capului a fost persistentă pe toată perioada evoluţiei bolii , dar ce a fost mai nou pentru mine ,tensiunea arterială care mi-a dat bătăi de cap .

Dar să încep cu începutul , durerea de cap dar şi a cefei a persistat chiar şi în urma tratamentului cu „Algocalmin ” sau „Piafen” . Am luat chiar şi împreună un „Piafen ”şi un „Algocalmin ” şi până nu şi-a făcut ea mendrele (spondiloza ) nu am avut ce să îi fac . Curios a fost faptul că am avut tensiunea arterială oscilantă . O dadă era 10 cu 5 sau urca până la 16 cu 10 . Concomitent am avut şi o perioadă când bătăile inimi au ajuns la 170/minut . Cauza acestei boli la mine eu o pun pe seama dormitului pe pernă noaptea , a poziţiei capului pe perna de dormit cât şi a proastei circulaţii a sângelui în partea gâtului şi a capului . Criza s-a repetat la un interval de o zi , adică după 24 de ore de durere m-a lăsat iar în pace 24 de ore şi apoi a revenit la fel de agresivă chiar dacă am luat toate măsurile de dormit noaptea pe o pernă cât mai confortabilă şi care să se muleze cât mai bine în jurul gâtului .Acum este iar bine , sper să nu mai am o nouă lovitură din partea spondilozei . Ca şi gimnastică am constatat că mi-a făcut bine mişcările lente ale capului într-o parte şi cealaltă (stânga –dreapta ) cu privirea peste umăr . Se repetă ceastă mişcare de cel puţin 5 ori dreapta şi 5 stânga cu repetarea lor peste zi de câteva ori , se mai poate masa uşor ceafa spre umeri cât ajungi cu mâna sau dacă are cine să îţi facă masaj uşor pe ceafă cu mişcări spre umeri ,ajută foarte mult . Pentru tensiune se poate folosi atât tratament prescris de medicul curant cât şi ceai de „Vâsc” , infuzie . Prepararea ceaiului se face foarte uşor . se pune într-o cană de 250 ml o linguriţă de vâsc mărunţit ,dacă îl cumperi din farmacie el este gata mărunţit, şi se lasă de seara până dimineaţa la macerat . Dimineaţa se încălzeşte uşor decoctul şi se strecoară ,apoi se bea înghiţituri mici nu tot o dată . Ceaiul astfel obţinut şi băut călduţ ajută la reglarea tensiuni arteriale indiferent că este mare sau mică dacă se consumă cel puţin trei săptămâni la rând , cura se poate repeta apoi .

Dacă doreşti să citeşti şi alte subiecte legate de boli care ne afectează intră şi la : http://elisav-54-sibiu.blogspot.com/2009/11/apoplexia-dupa-un-atac-de-apoplexie-cu.html