Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

marți, 6 martie 2012

Hosting gratuit

La pomul lăudat să nu te duci niciodată cu sacul sună un proverb românesc .Aşa am păţit eu acum câteva minute în urmă ,căutând un host gratuit am ajuns pe un tutorial de la video tutorial




Nu le dau adresa de linc deoarece consider că le fac destul şi aşa reclamă gratuită , şi aici au tot felul de tutoriale printre care şi cum să faci un cont la un host gratuit . Te trimite pe un site dynDNS

Site care este adevărat au avut host gratuit dar s-a terminat pomana şi ori cum eu am constatat că toţi au făcut la fel ,la început îţi dă moca apoi după un timp dacă constată că au trecere şi a crescut vadul îţi cer bani sau rămâi pe dinafară cu site-ul după o perioadă de 2-3 ani când ai adunat şi tu destui vizitatori şi atunci nu îţi mai convine să pierzi traficul sau cauţi o alternativă dar ori cum pierzi la trafic şi mai bine plăteşti . Asta este regula cam peste tot la ora actuală pe internet . Mai mult am văzut că este ca la imobiliare în România ,dacă vrei să fii în trend cauţi să ai host mai central unde vezi doamne este lumea bună . Aiureli internauteşti ale unor bloggeri care se dau mari cunoscători în ale internetului din România pe banii puterii, adică ai noştri ai tuturor românilor . De reţinut ar fi ca atunci când ajungi pe un site ,blog care face recomandări ale altor site –uri mai ale gratuite să citeşti cu atenţie comentariile vizitatorilor că de cele mai multe ori de acolo afli multe lucruri interesante şi adevărate despre aşa numitele pomeni online .