Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

joi, 29 martie 2012

USL CÂŞTIGĂ SAU PIERDE PE TERMEN LUNG PRIMIND POLITICIENII DE LA PDL ?


Nu mă pricep la politică şi nici nu doresc să dau eu verdicte ,îmi spun doar părerea mea umilă . Am mai scris despre valoarea unei persoane la pagina de web :: http://elisav-54-sibiu.blogspot.com/2012/03/care-este-valoarea-unui-om.html  şi am mai spus că un om ori cât de bun sau rău ar fi luat ca parte singulară  într-o societate nu are nici o valoare . Acum discutând de cazul politicianului  Frunză Verde :http://elisav-54-sibiu.blogspot.com/2012/03/pdl-pierut-o-frunza-pnl-infrunzeste.html
am toate motivele ca alegător să cred că USL va avea de pierdut pe termen lung acceptând  intrarea acestuia în rândurile PNL ca parte a unei mari asociaţii politice USL . Sigur au luat ei în calcul faptul că acesta vine cu o mare parte de electorat dar se poate întâmpla să piardă o altă parte care ar fi fost gata să voteze cu USL-ul dar  primirea în rândurile USL-ului  a  unora care timp de 7 ani au votat toate tăierile propuse de PDL şi nu au avut nici o reacţie nici atunci când USL-ul au avut acele moţiuni de cenzură la adresa puterii mă face să cred că acum fac o mare greşeală băgând duşmanul în pat cu ei . De duşmani ştii cum să te fereşti dar de cei pe care-i consideri aproape este mult mai greu  mai ales avându-i în preajmă tot timpul şi ei ştiindu-ţi toate mişcările . Şi mai am o nelămurire , atunci de ce nu au încercat să îl ţină pe Meleşcanu aproape că eu consider că era mult mai bun ca S.Frunzăverde şi aducea mult mai multă valoare partidului . Pe de altă parte şi câinele din imagine ,    http://www.youtube.com/watch?v=zzGy0VUxLF0&feature=player_detailpage#t=0s  a învăţat că tot ce vine de la Băsescu nu este bun ori cât de bine miroase sau ori cât de mult ai dori să îl ai .



Poate noi oameni , sau politicienii ar trebui să ia exemplu de la animale ca să nu mai facă atâtea greşeli . Una peste alta pot să spun că USL a pierdut cel puţin un vot în persoana mea care eram gata să merg să votez această alianţă ,dar constat că pe ei îi interesează mai mult siguranţa lor de mâine decât problemele mele sau ale electoratului pe care-l minte în continuare cu o neruşinare ce nu mai poate fi tolerată . Si acesta este unul din motivele pentru care oameni nu mai ies în stradă deoarece sau săturat de minciunile politicienilor şi hoţiile lor .