Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

duminică, 18 martie 2012

IE 8 DEZACTIVEAZĂ TOOLBAR GOOGLE ?

Nu  ştiu  cine anume  este  de  vină  dar din când în când mă trezesc că am dezactivată „Toolbar Google  şi Toolbar MecAfee .Acest fenomen am observat că se repetă la anumite perioade de timp după ce mă deconectez de obicei de la contul Google . Nu ştiu dacă are vreo legătură cu acest cont dar atunci când mă deconectez se petrece fenomenul . Poate are legătură cu browserul Moxzila pe care îl am instalat şi pe el în paralel pe calculator  poate cineva citeşte acest articol şi scrie un comentariu legat de cauza acestui fenomen enervant ,deoarece trebuie să tot reactivez cele două componente „Toolbar Google  şi Toolbar MecAfee  ”. Încă un amănunt eu folosesc de obicei şi „InPrivare  Filtering” , poate acesta să fie cauza ?