Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

duminică, 20 decembrie 2009

Aniversăm Revoluţia !



Nu ştiu de ce nu mai am nici un sentiment de mândrie că sărbătorim căderea comunismului .
E bine , e rău cine poate ştii . Eu am fost probabil un neânţele al sorţii , sau nu am ştiut să profit de zicala bătrânească „ Pleacă ai noştri , vin ai noştri , eu nu fac cum fac toţi proştii .”
Au murit oameni care aveau o speranţă , au murit degeaba . Ceauşescu a fost împuşcat în ajunul Crăciunului , de atunci ţara nu a mai avut linişte . Brucan ne dădea atunci 20 de ani ca să ieşim la liman , acum s-a vehiculat că ne mai trebuiesc încă 20 . La o socoteală sumară comunismul ne-a mâncat 45 de ani din viaţă au trecut 20 şi mai vor trece încă 20 în total 85 de ani . O viaţă de om , o generaţie . Măcar de ar fi cu folos dar mă tem că nu . Cei care trebuie să-i mulţumească revoluţionarilor sunt în primul rând mogulii că nu mai aveau ei atâta putere , apoi trebuie să mulţumească toate partidele , nu în ultimul rând preşedinţii începând cu Ion Iliescu şi terminând cu Traian Băsescu , mai sunt cei care au ajuns patroni şi ei trebuie să mulţumească revoluţiomarilor . Noi ceilalţi care am ajuns şomerii , pensionari cu pensii de mizerie ,tineri care nu pot să-şi cumpere o locuinţă pentru a-şi întemeia o familie , noi ce să le spunem acum după 20 de ani ? Le mulţumim ! S-au ne mulţumim că toţi am ieşit în stradă am pus umărul ca să ne fie rău . În această zi trebuia să fim toţi românii fericiţi , sunt doar 50.4 % ceilalţi i-am auzit că peste 5 ani va scăpa de Băsescu că nu mai are voie să candideze . Ce utopie ,parcă legile le shimbă badea Gheorghe nu d-l Preşedinte . Se mai face un referendum unde va fi poporul deacord cu 99,9% să mai candideze . Staţi pe loc cârcotaşilor , spuneam 99,9% din cei care se prezintă la vot adică din 50,4 care l-au votat acum . Până atunci să auzim numai de bine . DUMNEZEU SĂ-I ODIHNEASCÂ PE CEI CARE AU CÂZUT LA REVOLUŢIE .




Niciun comentariu: