Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

sâmbătă, 12 decembrie 2009

Software-ul liber antivirus pentru Windows cu protecţie anti-spyware: avast! Home Edition


Tot căutând ba una ba alta pe internet an dat din nou de saitul Avast şi mi-am adus aminte ca au fost luni când bugetul familiei era foarte mic şi nu mi-am permis să cumpar un antivirus , aşa că am apelat la acestă situaţie şi pot să spun că am fost foarte mulţumit .
Am navigat zilnic pe internet şi nu am avut nici un fel de problemă cu viruşii . Acum e drept am un Norton Antivirus dar numai pentru faptul că mi-am permis să-l cumpăr . Aşă că aş sfătui pe ori cine care nu are posibilităţi materiale să apeleze la acesta .
Trebuie să-ţi inregistrezi copia şi să reînoeşti abonamentul gratis la Avast . Singura condiţie şi unica este să-l foloseşti numai acasă pentru familie . Tocmai de aceea este gratis . Decât să tot piratezi fel de fel de antiviruşi mai bine foloseşte pe acesta . Mai este un avantaj dacă în timpul anului de înregistrare reinstalizi windowsul poţi reinstala la loc şi antivirusul fără nici o altă problemă ( dacă este piratat sa pirerdut antivirusul ) Sau dacă îl înregistrezi să spunem luna aceasta şi nu îl instalezi decât la anul el este valabil din momentul instalării ca ori ce antivirus normal 1 an de zile .
Descarcarea se face la : http://www.avast.com/eng/avast-free-home-antivirus-antispyware.htmlPoţi descărca varianta în limba română sau engleză dacă vrei la alegere sau altă limbă

sau : http://download.cnet.com/Avast-Home-Edition-Free-Antivirus/3000-2239_4-10019223.html?part=dl-AvastHome&subj=dl&tag=button&cdlPid=10888427Înregistrarea copiei în fiecare an la : mailto:http://www.avast.com/eng/home-registration.php#register-formTraducere de pe saitul de descărcare

(avast! avast! Home Edition is a full-featured antivirus package designed exclusively for non-commercial & home use only. Both of these conditions should be met! Home Edition este un plin-featured pachet antivirus concepute exclusiv pentru non-comercial & acasă numai. Ambele aceste condiţii ar trebui să fie îndeplinite!
Our company offers the Home Edition free of Firma noastra ofera Home Edition cu scutire de charge, since, in our opinion, it is possible to avoid global virus spreading by efficient prevention; however, many users are not able to or do not want to pay for antivirus software. gratuit, din moment ce, în opinia noastră, este posibil să se evite răspândirea virusului la nivel mondial prin prevenirea eficientă; cu toate acestea, multi utilizatori nu sunt capabili să sau nu vor să plătească pentru software-ul antivirus. Institutions and organizations (non-commercial including) are not allowed to use avast! Instituţii şi organizaţii (non-comercial, inclusiv) nu sunt autorizate să folosească avast! Home Edition. Home Edition. )

Niciun comentariu: