Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

miercuri, 30 decembrie 2009

Criza la romani o fi adevarata ?

Astazi am plecat in oras sa platesc ultimile facturi venite de la Eongaz si Electrica . Probabil postarita noastra a vrut sa-mi faca o bucurie de sarbatorii si atinut facturile pana in 29.12.2009 . S-a gandit saraca ca nu le voi plati anul acesta si asa mai adauga ceva la bugetul bietelor firme de gaz si electricitate care ne-au anuntat ca se vor mari tarifele la respectivele utilitati . Asa ca am luat-o la picior ca asa spun cei de la televizor sa facem o jumatate de ora miscare . Pana la primul bancomat unde eu i-mi platesc facturile aveam ceva de mers si daca tot am iesit am zis hai sa mai cumpar si apa plata si vasc pe care trebuie sa-l aiba tot romanul in casa . ( am spus bine tot romanul , pentru ca rromul il vinde el nu pune asa ceva in casa ca lui ii aduce ghinion ). Legat de vasc am auzit inca una sa cad jos nu alta . Vascul nu trebuie cumparat de femeia din casa ci de barbat ca sa aduca noroc . (normal barbatul este mai larg la punga si da cat cere rroama care-l vinde ) , asa ca norocul pana la urma este el undeva . Am ajuns la Plus supermarchet mare plin de marfa aleasa dar si de oameni care sau imbul;zit pe ultima suta de metri la cumparaturi . Nare romanul banii ? fugi deaici ca nu am gasit carucior , atrebuit sa stau la coada la carucior , la alta coada sa intru , la alta coada sa platesc . Romanului ii plac cozile se vede treaba asa ca m-am conformat si eu . Am fost singurul care aveam 2 peturi de apa plata de 5 l in rest toata lumea cu caruciorul plin . Am tras concluzia ca in romania inca nu a ajuns criza ca altfel nu inteleg . Bine ve-ti spune ca vine anul nou dar parca vine cu foamete de cumpara lumea intr-o veselie , in avantajul patronilor de supermarcheturi . Sa vedem ce va mai fi de paste la anul ca acum am vazut . Va urez LA MULTI ANI !

Niciun comentariu: