Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

sâmbătă, 19 decembrie 2009

Riscul meseriei de Bodyguard într-un supermarcket .


O zi normală ca atâtea altele , intru într-un super market să fac câteva cumpărături . Magazinul este bine aprovizionat şi are şi loc securizat pentru bagajele cu care eventual ai intrat în magazin . Niste cutii unde introduci o monedă de 50 de bani încui uşă la cutie ei cheia cu tine şi la ieşire îţi recapeţi atât moneda cât şi bagajul în deplină siguranţă . Cunoşteam riscul de a lăsa bagajul neasigurat de la prietenii care au păţit -o că nu l-a mai găsit la ieşirea dintre rafturile pline de marfă . La uşă stă un bodyguard în vârstă care probabil a dorit să –şi mai rotunjească amărâta de pensie . Intru în vorbă cu el şi aflu că lucrează de o lună dar î-şi dă demisia că lucrează de pomană . Patroni nu riscă nimic totul este la cheremul hoţilor la intrare marfă expusă parcă anume ai îmbia pe hoţi să o fure . Cine plăteşte , normal bodyguardul . Luna acesta a mers fără bani acasă că i-a furat niste sticle de băutură care erau expuse aşa cum am spus la intrare . Omul a fost bun de plată 500 Ron şi salarul este de 800 , a rămas cu 300 se merită mă întreabă bietul om necăzit că a muncit degeaba . Mai bine te făceai hoţ încerc eu să glumesc cu el şi să-l fac să mai uite de necaz . Ce este curios spune omul este că fură acum doamne îmbrăcate bine care nu lasă să se întrevadă că ar face aşa ceva , şi bărbaţii tot aşă sunt acum puşi la patru ace de nu le dai atenţie . Mă gândesc cu groază şi hoţii sau modernizat şi apoi dacă-i prinde ce le face întreb ? Ce să le facă nimic o amendă şi le dă drumul şi o iau de la capăt .Amenda bineînţeles că nu o plătesc niciodată . Mă gândesc oare nu or fi mână în mână cu patronii sau poliţia sau ce se întâmplă în ţara asta că eu nu mai înţeleg nimic . Nici bodyguard nu se mai merită să fii .

Niciun comentariu: