Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

luni, 4 ianuarie 2010

B.P.P.




Din intâmplare am tastat aceste 3 litere în caseta de cautare a motorului google şi am fost direcţionat către mai multe indicii . Le voi numerota ,convins că mă credeţi pe cuvânt sau că ve-ţi face o verificare sumară şi ve-ţi constata că nu am minţit cu nimic .
Primul pe listă se află in această zi : BPP Profesional Education cu două site –uri .
Urmează BaniPePost cu un site , mai departe găsesc informaţii despre clienţi care au ocupat BPP şi tot aşa o ultitudine de BPP-uri care derivă din numele fiecărei pagini .
Din curiozitate am deschis pagina Bani Pe Post să văd despre ce este vorba . O pagină în care am găsit informaţii atât despre cei care pot să posteze pe bloburile personale ,clienţi care să apeleze la serviciile blogerilor , concursul paginii , informaţii despre directorul Netpress Consulting din România a Site-ului Bani pe post ,d-l Răzvan Şerbu . Multe informaţii utile pentru unii sau puerile pentru alţii , funţie de interes . Cei care postează , am inţeles că semnează un contract de colaborare , contract prin care cedează drepurile de autor firmei . Am căutat firma mamă dacă poate fi nimită aşa : https://payperpost.com/ unde regulile diferă de cele din România , normal nu se standardizează nimic la noi , dar lipseşte contractul obligatoriu de acordare a drepurilor de autor către ngajator . Acum s-ar putea ca eu să nu fi parcurs toate etapele , să nu fi ajuns la pasul acela unde se cere aşa ceva . Cert este că este o ofertă adresată celor care doresc să încerce să facă bani . Atunci când voi avea mai multe date despre BPP ( Bani Pe Post ) voi reveni cu mai multe detalii .

Niciun comentariu: