Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

marți, 12 ianuarie 2010

NE FURĂM CĂCIULA SINGURII


Astâzi stăteam la policlinica din oraşul meu pentru problemele mele de sănătate ca tot bolnavul . Plin în faţa cabinetelor aşa că până îţi vine rândul mai schimbi impresii cu vecinul de scaun . Fiecare are o problemă şi totdeauna a lui este cea mai gravă . Din vorbă în vorbă se ajunge la subiectul pensia de boală sau mai domneşte „ pensia de invaliditate ” sau şi mai pe domn4eşte „ pensia pentru incapacitate de muncă ”. Ori cum ai numi-o tot aia este şi tot aşa trebuie să se aplice . Dar de fiecare dată parca-i un facut la noi este altfel , este anume facut ca omul sa fie descurajat sa mai muncească . Iată ce –mi relata vecinul de scaun : Am un vecin care a fost şofer , avea 600 ron salar pe cartea de muncă dar patronul îi dădea mai mult în mână . A ieşit în pensie de boală gradul III cu o pensie de 800 şi ceva pe lună . Eu îi dau replica nu pe lună pe pământ la care el râde şi spune da pe pământ în fiecare lună . Intrebarea mea spune omul se poate să ia pensie mai mare decât salarul ce l-a avut . Ce să îi răspund ! Probabil că da doar suntem în România spun eu sau poate te-a minţint . Replica vine sec . Nu că i-am văzut cuponul de pensie . Ce să mai zic eu care ştiu că sunt pensionar în gradul II şi am doar 554 ron tac şi înghit în sec . Dacă spun că eu am mai puţin î-mi spune că nu m-am descurcat , dar cum se poate să te descurci ? Probabil că se poate ,doar trăim îm România .
În timpul acesta o femeie stătea şi asculta . La final intervine sec , asta nu –i nimic să va spun eu că am o vecină care nu a lucrat o zi în viaţa ei şi are tot 800 şi ceva pensie de boală gradul III de la nebuni că i-a rezolvat o verişoară cu medicul de acolo . Ea nu are nimic dar a făcut pe nebunul la comisie şi gata . Am tăcut toţi ca trăsniţi . Ce puteam să mai spunem la aşa bombă .

NE FURĂM CĂCIULA SINGURII .

Niciun comentariu: