Detroit (AP) - cea mai ieftină maşină din lume este pregătită pentru vânzare în SUA, dar până la momentul când Tata Nano vor fi echipate pentru a îndeplini standardele de emisii şi de siguranţă, acesta ar putea să nu mai fie ieftine.
Tata Technologies Ltd., divizia globală de inginerie al conglomeratului grupului Tata, a adus maşinuţa la Detroit ca un tur de forţă de publicitate pentru grupul de inginerie.
Ei nu au putut spune când Nano ar putea ajunge în SUA sau cât de mult s-ar putea să coste aici, cu toate că Ratan Tata, presedintele grupului de firme Tata, a spus că ar trebui să fie gata de distribuţie din SUA, în aproximativ trei ani.
Tata Motors a realizat deja o versiune europeană de patru locuri, care va costa aproximativ 8.000 dolari în cazul în care debutează în 2011, şi un oficial al Tata Technologies a spus în particular că versiunea pentru SUA este de aşteptat să aibă un preţ comparabil. Oficialul nu a vrut să fie identificat pentru că preţul nu a fost făcut public.
Warren Harris, presedintele Tata Technologies, spune doar că preţul ar fi mai mare decât cel de 2.500 dolari practicat în India.
"Schimbări structurale, care ar trebui să fie făcute, modificări care ar fi necesare în ceea ce priveşte emisiile sunt cauză, precum şi câteva din caracteristicile care ar fi oportun să se adauge la vehicul pentru piaţa nord-americană, în mod evident, care ar conduce până la preţul de 8000 de dolari .
Tehnologii Tata ar putea fi implicaţi în aducerea maşini la standardele din SUA, a declarat Tony Jones, asociat vice-presedinte de practica la nivel mondial de automobile.
Înainte ca aceasta să poată fi vândută aici, masina cu doi cilindri, 623cc motor ar trebui să fie proiectată pentru a respecta standardele de poluare din SUA, a spus el. Airbag-uri ar trebui să fie adăugate, acoperiş întărit şi bara de protecţie faţă prelungit pentru a îndeplini cerinţele SUA pentru a limita daunele într-un accident de 5 mph.
Interiorul Spartan, cu scaune găleată plate, trei butoane, un comutator orizontal şi un volan, de asemenea, ar trebui să fie modificate pentru a se conforma cu standardele de siguranţă din SUA, care nu permit circulaţia pasagerilor fără a purta centură de siguranţă.
Jones a declarat că Europa are airbag-uri Nano şi a trecut testele de siguranţă Europene, cu culori de zbor.
Nano, cu anvelope de 12 inch diametru, geamuri electrice în faţă şi manie ferestre in spate, si are o viteza maxima de 65 mph.
În cazul în care preţul de 8.000 dolari este valabil, ar costa mult mai puţin de 9.970 dolari cât costă un Hyundai Accent, în prezent, masina cu preţul cel mai scăzut autocolant de bază în SUA, potrivit site-ului auto Edmunds.com Web. Preţ exclude transportul maritim.
Tata Technologies Ltd., divizia globală de inginerie al conglomeratului grupului Tata, a adus maşinuţa la Detroit ca un tur de forţă de publicitate pentru grupul de inginerie.
Ei nu au putut spune când Nano ar putea ajunge în SUA sau cât de mult s-ar putea să coste aici, cu toate că Ratan Tata, presedintele grupului de firme Tata, a spus că ar trebui să fie gata de distribuţie din SUA, în aproximativ trei ani.
Tata Motors a realizat deja o versiune europeană de patru locuri, care va costa aproximativ 8.000 dolari în cazul în care debutează în 2011, şi un oficial al Tata Technologies a spus în particular că versiunea pentru SUA este de aşteptat să aibă un preţ comparabil. Oficialul nu a vrut să fie identificat pentru că preţul nu a fost făcut public.
Warren Harris, presedintele Tata Technologies, spune doar că preţul ar fi mai mare decât cel de 2.500 dolari practicat în India.
"Schimbări structurale, care ar trebui să fie făcute, modificări care ar fi necesare în ceea ce priveşte emisiile sunt cauză, precum şi câteva din caracteristicile care ar fi oportun să se adauge la vehicul pentru piaţa nord-americană, în mod evident, care ar conduce până la preţul de 8000 de dolari .
Tehnologii Tata ar putea fi implicaţi în aducerea maşini la standardele din SUA, a declarat Tony Jones, asociat vice-presedinte de practica la nivel mondial de automobile.
Înainte ca aceasta să poată fi vândută aici, masina cu doi cilindri, 623cc motor ar trebui să fie proiectată pentru a respecta standardele de poluare din SUA, a spus el. Airbag-uri ar trebui să fie adăugate, acoperiş întărit şi bara de protecţie faţă prelungit pentru a îndeplini cerinţele SUA pentru a limita daunele într-un accident de 5 mph.
Interiorul Spartan, cu scaune găleată plate, trei butoane, un comutator orizontal şi un volan, de asemenea, ar trebui să fie modificate pentru a se conforma cu standardele de siguranţă din SUA, care nu permit circulaţia pasagerilor fără a purta centură de siguranţă.
Jones a declarat că Europa are airbag-uri Nano şi a trecut testele de siguranţă Europene, cu culori de zbor.
Nano, cu anvelope de 12 inch diametru, geamuri electrice în faţă şi manie ferestre in spate, si are o viteza maxima de 65 mph.
În cazul în care preţul de 8.000 dolari este valabil, ar costa mult mai puţin de 9.970 dolari cât costă un Hyundai Accent, în prezent, masina cu preţul cel mai scăzut autocolant de bază în SUA, potrivit site-ului auto Edmunds.com Web. Preţ exclude transportul maritim.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu