Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

marți, 26 ianuarie 2010

A incetat viata sotului Gabriela Vranceanu Firea


DACĂ POŢI SĂ FACI BINE , DACĂ NU POŢI ATUNCI NU FACE NICI RĂU




Sursa :
http://stiri.rol.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=548166&Itemid=2
A încetat din viaţă soţul doamnei Gabriela Vrânceanu Firea , Dumnezeu să-l odihnească în pace .Nu sunt un fan al Gabrielei Vrânceanu Firea , dar urmaresc cu placere atunci când am posibilitatea emisiunile ei . De aici şi până a scrie pe saitul unui ziar la comentarii că merita ceace a suferit în ultima perioadă prin trecerea la ceruri a două persoane apropiate mi se pare cam multă răutate din partea celor care scriu . Cine ne dă nouă dreptul să judecăm semeni noştri , dar mai ales cine ne dă nouă dreptul să-i lovim atunci când sunt căzuţi . Mi se pare mai odios acest din urmă gest decât toate păcatele celei acuzate pe drept sau pe nedrept . Apoi am învăţat de la Antena 3 , colectiv din care face şi ea parte că tocmai atunci când omul este căzut să nu-l mai loveşti şi tu omule de lângă el . Şi în război cei căzuţi nu mai sunt atacaţi dar pe timp de pace . Toată compasiunea pentru familia Firea , toată cinstea că este întradevăr un moderator desăvârşit , şi probabil are mai multe calităţi decât defecte , care pe cei fără aceste calităţi sigur că-i deranjează în mediocritatea lor . Repet eu nu sunt în măsură să judec pe nimeni , dar nu este corect din partea duşmanilor să lovească atunci când omul are necazuri . Să aştepte pănă îşi revine şi să aibă curajul să-i spună în faţă ce are de spus .

Niciun comentariu: