Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

sâmbătă, 14 aprilie 2012

CE AŞTEPT EU ALEGĂTORUL DE LA USL ?


De la început trebuie să spun că î-mi displace tare mult noţiunea de a fi numit alegător . În primul rând că nu aleg eu ce doresc,doar ce mi se oferă ,în al doilea rând că nu am informaţia cap coadă despre ce aleg . Aşa că mai bine aş fi numit „ cel prostit ” , poate ar suna mai real şi m-aş trezi la realitate mai repede .
Dar să nu alunec pe căi greşite şi să spun ce mi-aş dori eu cu adevărat de la USL dacă ar veni la guvernare mâine . În primul rând aş dori să nu mă mai mintă cu atâta neruşinare , apoi aş dori să î-mi prezinte un plan coerent de guvernare unde să mă regăsesc şi eu „ cel prostit ” , aş dori să vină să î-mi spună că se va implica prin factorii decizionali în stoparea creşterii preţurilor , a creşterii fără control a serviciilor şi utilităţi . Mai doresc de la USL să spună clar că se delimitează de cei care mint şi fură şi să văd clar o strategie în acest sens . Dar cel mai mult şi mai mult mi-aş dori de la USL să facă în aşa fel încât să nu mă mai îndatoreze pe mine şi copiii copiilor mei sub pretextul că î-mi vrea binele . Să creeze locuri de muncă ,să nu mai schimbe legile şi constituţia după bunul plac al; celor care vin şi pleacă de la putere , să desfiinţeze politicul introdus până la nivel de creşă –grădiniţă ,sugar ,că ne trezim mâine poimâine că de la maternitate trebuie să adere la un partid sau altul . Domnilor ştiu că vă este greu să renunţaţi la orgolii ,la amante , la luxul la care a-ţi visat încă de pe timpul lui Ceauşescu ,atunci când un nenorocit de ospătar câştiga într-o vară o Dacie 1300 ,adică 75000 lei Ceauşişti . Ştiu că va-ţi căţărat poţi inculţi şi analfabeţi pe scaunele care altă dată se obţineau cu mare trudă şi muncă , ştiu că au ajuns ţiganii analfabeţi şa deţină carnete auto şi chiar diplome fără a ştii să scrie .Toate le ştiu dar aştept să nu mai fiu minţit , să nu mai fiu furat ,să pot trăi cinstit din munca mea în ţara nea şi să plec în altă ţară ca turist nu ca slugă .

Asta aştept de la USL să aud toată campania lor dar să o văd aplicată şi în practică . Astăzi la televizor se lamentau două ţoape de la un partid că nu pot să facă nimic în privinţă creşteri preţurilor că piaţa stabileşte preţul prin cerere şi oferă . M-am săturat de astfel de minciuni demagogice . Vreau să văd în funcţii de răspundere oameni corecţi ,bine pregătiţi , şi care să nu fie comandaţi politic .

Aş mai dori ca USL-ul să nu mai facă aceleaşi greşeli pe care le-au făcut toate partidele politice şi într-adevăr cetăţeanul alegător să primeze în toate acţiunile lor . Să nu mai aud în veci vecilor de specia PDL cu tot neamul lor cel adormit .