Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

sâmbătă, 14 aprilie 2012

SĂRBĂTORI PASCALE LA SIBIU

   
 Iată am ajuns şi în sâmbăta dinaintea sărbătorilor pascale  şi sigur sibieni mei au reuşit să umple buzunarele comercianţilor pentru a sărbători cât mai bine şi cu cât mai multe bucate pe masa de paşti . Dacă conducerea din majoritatea judeţelor au înţeles că români trec prin criză la Sibiu edili nu consideră că la Sibiu se simte criza şi au lăsat comercianţii din pieţe să  facă preţul după bunul plac . Degeaba încerci să negociezi ceva că nu ai nici un succes . Mielul costă 25 ,00 lei noi în comparaţie cu Bucureşti ,Constanţa 22-23 lei /kg miel tăiat . La fel se întâmplă şi cu majoritatea produsele de la producători (brânză , lapte , ouă . Nu mai vorbim de prăjituri ,cozonac sau alte delicatese . De exemplu dacă vrei să te dedulceşti cu halva de casă te duci în piaţa revoluţiei şi găseşti la chioşcurile amplasate pentru perioada de paşti la preţul de 6,00lei/100 g . Da ai citit bine 60lei /kg . Doamne ce o fi pus în ea . În rest bisericile sunt pline şi enoriaşi umplu cutiile milei dar şi cele care adună banii pentru pomelnice . Şi ca să nu treacă sărbătorile fără a se spovedi sibianul a scos din buzunar anul acesta între 5-10lei la spovedit pentru iertarea păcatelor . La câte păcate au sibienii mei cam ieftin le iartă preotul sibian . Una peste alta mă întreb cum reuşesc cei care au venituri de 300-400 lei să umple masa de paşti ? Dar am şi un răspuns , am un vecin care are o ciurdă de copiii şi am văzut că nu le lipseşte nimic şi lucrează numai capul familiei 4 ore legal . Restul veniturilor oare de unde vin ?. Dar ce mai contează vin alegerile şi vom schimba  guvernul portocaliu cu altul de culoare roşie , sau poate roză . Până atunci primarul nostru prosperă şi o duce bine ,cinste lui şi aleşilor noştri .

Foto : Web Cam 4 Sibiu

Am văzut o emisiune care a încercat să dea un răspuns multelor mele întrebări pe care le cam ştiam „ Verde-n faţăparcă pe Prima TV şi la Sibiu au găsit 97 de dosare pentru  handicap ilegale . dacă ar fi numai atâtea tot nu ar fi rău , la acestea se mai adaugă pensii de boală  ilegale şi ajutoare de tot felul . Să nu mai vorbesc de imdemnizaţii pentru creşterea copilului şi mama  patroană după 2 luni se duce la serviciu că nu o controlează nimeni . Dar î-mi aduce aminte de o situaţie similară imediat după   revoluţie când  domni directori de intreprinderi strigau în gura mare că de aceia nu sunt bani de  salarii pentru că fiecare muncitot fură câte un şurub şi o piuliţă . Am aflat ulterior că ei furau cu camionul ,aşa s-au privatizat şi acum sunt mari patroni şi unii chiar în parlament .