Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

miercuri, 25 aprilie 2012

SALARII FOARTE MARI MUNCĂ FOARTE PUŢINĂ SPRE DELOC

 Dacă se va schimba în România eu personal am mari dubii încadrându-mă perfect în  tiparul pesimistului incurabil . Dar nici statul nu face absolut nimic ca să-mi schimbe cumva această stare . Cine a reuşit să se descurce pe timpul lui Ceauşescu s-a descurcat şi în aşa numita democraţie revoluţionară de după1989 . Se vorbeşte mult şi se face foarte puţin spre deloc . Începând de la televiziuni şi terminând cu internetul unde poţi scrie ori ce toată lumea îşi dă cu părerea ,deţin secrete absolute ale relansări economiei româneşti ,dar mai ales după ce nu mai sunt la putere  sunt cei mai buni la dat din gură criticând pe alţi care au ajuns la putere . Nu am să nominalizez că sunt cam toţi în aceiaşi oală .Despre nemunca românilor ziarele se întrec în articole care mai de care mai incitante (http://www.tribuna.ro/stiri/editorialul-zilei/sta-omul-ce-sta-dar-se-mai-si-odihneste-76743.html), aşa cum am spus toată lumea ştie unde anume este buba dar nimeni nu face ceva .Şi ce a putea face când însuşi capul statului Traian Băsescu a lansat ideea de popor puturos , şcoala scoate numai tâmpiţi şi alte asemenea lozinci care au prins repede la publicul larg . Aşa şi este pe ansamblu general şi am să încerc să argumentez spusele mele . Dacă un profesor este un puturos care primeşte salariu degeaba scoţând doar tâmpiţi , ce fac de sacii de bani primiţi de aleşii neamului în afară de a dormi în parlament şi senat iar atunci când nu dorm mai votează câte o lege în favoarea lor sau în defavoarea noastră . Şi atunci nu este normal ca cel de jos să nu facă nimic  după modelul  şefului statului şi al aleşilor neamului . Alţi pe lângă faptul că nu fac nimic mai şi fură de la stat (pardon asta se încadrează la a face ceva )sau se împrumută cu sume colosale pe care uită să le mai dea înapoi pe motiv că nu au de unde
Sau  ce îi va spune amărâtul de pensionar nepotului său atunci când văd că după o viaţă de muncă cinstită s-a trezit cu o pensie de mizerie  în timp ce domni de la putere împreună cu acoliţi lor încasează sume colosale care sunt de sute de ori mai mari decât  amărâta lui de pensie . Sigur îl va sfătui să fure , să nu mai muncească  pentru  comunitate , să încerce să eludeze cât poate  legile şi statul după modelul aleşilor şi al acoliţilor lui sau să se care din această ţară care în curând va ajunge pe mâna străinilor  noi dispărând  ca popor şi naţiune de pe harta  lumi . Ştiu că sunt vorbe mari dar felul în care s-a acţionat de 21 de ani  mă fac să cred că  cineva  a trasat  o direcţie clară  acestei ţări condusă de  inculţi ,hoţi , hrăpăreţi , curvari şi multe ,multe alte calităţi negative care se vor întoarce împotriva lor mai devreme sau mai târziu . Conform ziarului MONEY .RO cel mai bine plătit român (care nu face nimic  nota mea ) este un român care în 2010 a câştigat 5.6 milioane de lei adică 1.3 milioane de euro şi sun ei lucrează în domeniu intermedierii monetare . (un fel de cămătar legal nota mea ).