Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

duminică, 29 aprilie 2012

CE SĂ INSTALEZ AVG free SAU AVAST free



Nu o dată am auzit această întrebare , pe care antivirus să-l instalez între cele free .Părerile sunt întotdeauna  împărţite şi de cele mai multe ori fiecare priveşte din punctul de vedere personal şi a faptului de cât de bine s-a obişnuit cu unul sau altul . Din propria experienţă eu pot să spun că în general antiviruşi free sunt toţi buni dacă ne referim la cea ce face fiecare şi mai ales la ce nu poate face la preţul gratis pe care-l au . Marea problemă începe abia în momentul în care doreşti să scapi de un antivirus nu în momentul instalări . Forte puţini ştiu de pildă că unele antiviruşi îşi instalează fişiere în calculator care nu vor fi şterse decât în momentul reinstalări Windows –ului , cum ar fi AVG chiar dacă ai dat dezinstalare cu toate programele cunoscute , chiar dacă ai şters manual toate fişierele găsite peste tot el tot mai are unele fişiere ascunse de care nu ai cum să scapi . Probabil şi alţi antiviruşi au aceste fişiere lăsate pe ici pe acolo ,eu de acesta m-am lovit şi de aceea  spun că în comparaţie cu Avast ,AVG este mult mai greu de eliminat decât alt antivirus gratuit . Am mai întâlnit la Norton aceiaşi problemă dar la un moment dat i-am dat de cap . La AVG nu am reuşit de pildă să dezactivez în nici un fel toolbar-ul decât prin „Restabilire Sistem” la o dată anterioară
Dacă lucrurile le privim din cu totul alte criterii , câtă memorie mănâncă unul câtă altul , cum răspunde la setări , ce anume face etc .Un antivirus bun înseamnă de exemplu pentu unii a plăti cât mai mult pe el , eu am ajuns la concluzia că pe hecheri nu îi opreşte nici un antivirus şi că de fapt cea ce plătim noi sau nu plătim pentru un antivirus este de a atenţiona persoana că cineva te-a deranjat sau ţi-a violat calculatorul ,nu întotdeauna , intimitatea noastră ori cum este violată foarte des de foarte ,foarte multe site-uri şi chiar persoane fizice fără autorizaţia noastră .