Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

miercuri, 4 aprilie 2012

REDUCERILE DE SĂRBĂTOTRI

Se spune pe bună dreptate să te fereşti de darurile aduse de greci . Aşa a fost aşa este şi acum cu aceste  oferte date tot mai agresiv de toate marile magazine . Unele oferă bonuri valorice de  20 de lei la cumpărături de cel puţin 200 de lei , altele oferă bonuri valorice pentru un Kg carne de miel şi tot aşa fiecare oferă ceva . Toate acestea de fapt nu reprezintă adevărata reducere ,deoarece  obligă cumpărătorul să revină în magazinul respectiv pentru a beneficia de bonul valoric de 20 de lei astfel îl obligă să mai cumpere ceva . O altă minciună pe care se întrec să o afişeze agresiv comercianţii este aceea de reducere cu 25-50% a preţului unor produse . Dacă aşa ar sta în realitate situaţia vine întrebarea cine pierde şi cât pierde comerciantul sau cât este de fapt adausul pe care-l practică un comerciant ca să îşi permită să reducă 50% . Se ştie că în România toate produsele au preţul dublat sau triplat dar de aici şi până a crede că renunţă ei aşa uşor la 25-50% din câştigul lor eu personal mă îndoiesc . Fiecare are voie să creadă ce vor şi să se bucure că de fapt au fost furaţi mai puţin cu 25-50% la unele produse .
De exemplu la Metro sunt produse la care se fac reduceri de preţ dar afişarea explicită a acestor oferte lasă de dorit ce ace duce la multe confuzii din partea cumpărătorului . La produsul „ Hârtie igienică Zewa16 role”   portocalie  ai şi un set de 4 role gratis bonus ,dar nu este trecută  la raft această informaţie şi rămâne la latitudinea casierei dacă vede sau nu acest lucru şi dacă anunţă sau nu clientul . De asemenea la „Alexandrion ”de 1l dacă cumperi 2 sticle ai reducere de 25% ,dar la raft acest aspect nu este specificat .Mai există o categorie de produse care sunt trecute la ofertă cu preţuri tentante dar dacă întrebi de ele îţi spune că ori s-a terminat oferta ,ori că de fapt acest produs încă nu a intrat .Adevărul este că se vinde pe uşa din spate la clienţii care dau ceva numai să aibă acces la produs deoarece îl mută în alt magazin astfel câştigând şi unul şi celălalt client .