Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

luni, 9 aprilie 2012

PUTEREA TĂMĂDUITOARE A VÂSCULUI


Nu am să fac un  mare caz din acest aspect de binefacere a vâscului ,doresc să împărtăşesc o experienţă proprie despre această plantă pe care foarte multă lume o ignoră sau spun că nu este nimic adevărat . Acum trei săptămâni am avut dureri de cap , cefalee , şi tensiunea mărită la 15/10( 150 – 100). Am intrat în panică şi am mers la medicul de familie . Eu am 58 de ani şi de la această vârstă consider că trebuie să am mai multă grijă de sănătate . Este adevărat că şi până acum luam medicamente de tensiune  şi pe lângă luam şi distonocalm deoarece eram mai nervos . Am în casă cartea Mariei Treben dar uitasem de ea , mi-am adus aminte şi am căutat reţeta de preparare a ceaiului de vâsc deoarece eu cred în beneficiile pe care le oferă natura . Aşa că am început să beau zilnic o cană de ceai dimineaţa înghiţitură cu înghiţitură aşa cum spune cartea . Tratamentul specificat în cazul tensiuni arteriale mari 190-120 de exemplu este de trei căni timp de trei săptămâni apoi  2 căni trei săptămâni şi se încheie cu o cană timp de trei săptămâni .Eu am făcut doar o cană trei săptămâni deoarece am considerat în urma specificaţiilor medicului de familie că de la o anumită vârstă tensiune nu mai rămâne la 120-70(12/7) . Mai mult tensiunea mea dimineaţa era mai mare decât în timpul zilei şi asta m-a neliniştit . Am întrebat dacă este normal ca dimineaţa după o noapte de somn eu să am tensiunea mare ,mi s-a spus că nu este normal . După aceste trei săptămâni pot să spun că sunt complet liniştit din punct de vedere al tensiuni am o tensiune normală  125-75(12,5/7,5) şi dimineaţa la sculare şi peste zi , pe tot parcursul ei . Pot spune din experienţă mea că într-adevăr  vâscul reglează tensiunea dar şi tonusul , nu mai sunt aşa irascibil  şi am o nouă poftă de viaţă . Dacă vrei să vezi beneficiile vâscului , modul de folosire şi multe altele intră pe  http://elisav-54-sibiu.blogspot.com/2012/03/vascul.html .  Modul de preparare îl găseşti în cartea Mariei Treben .„Sănătate din farmacia Domnului”  : http://www.scribd.com/doc/23674714/Maria-Treben-Sanatate-Din-Farmacia-Domnului
Nu recomand oprirea medicamentaţiei în perioada de folosire a ceaiului , acesta nu înlocuieşte medicamentul ,el doar ajută la stabilizarea mai rapidă a tensiuni arteriale şi în situaţia în care ai uitato zi sau două să ei medicamentul ceaiul de vâsc menţine tensiunea arterială la parametri normali . Ulterior medicamentul pentru tesiune este bine să îl urmezi .