Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

sâmbătă, 18 februarie 2012

CUM AM SCĂPAT DE CIOCURI ,PINTENI




 
Am avut un articol asemănător pe blogul Elisav45. Pe care cei de la WoordPress au binevoit să îl închidă de aceea am să postez din nou pentru cei care suferă foarte mult cu aceste ciocuri ,pinteni ,monturi cum mai sunt denumiți medical .
Era în anul 2004 când au apărut prima dată acești pinteni la călcâi și cu care am luptat 3 ani de zile pe la diferite proceduri medicale , am ajuns să fac chiar și raze röntgen numai să scap de ei , alifii și multe altele , de nu mai puteam la un ,moment dat să merg de durere . Până într-o zi când o bătrână mi-a spus să fac băi la picioare cu apă caldă sărată .

Tratament
Se procedează în felul următor : într-un lighean se pune apă caldă la temperatura pe care o suporți 30-35 grade în care se adaugă 2 pumni de sare  mare sau sare de Bazna . Se țin picioarele în această saramură timp de 15-20 minute chiar şi 30 timp în care apa se menține caldă prin adăugare de apă fierbinte . Este bine ca tratamentul să se facă dacă este iarnă în baie încălzită bine pe cât posibil seara înainte de culcare ,să fie cineva care să aibă grijă să încălzească apa separat pe aragaz sau să ai un reşou electric lângă pe care să ai tot timpul apă caldă de adăugat . După cele 20 minute picioarele se acoperă cu ciorapi de lână şi te bagi în pat până dimineaţa ca răcirea picioarelor să se facă treptat , nu dintr-o dată . Tratamentul se poate face fie vara sau iarna condiția este să respecți cel 20 de minute în apa caldă bine și sărată apoi în pat cu ciorapi de lână . Desigur că uni vor transpira foarte tare , se vor schimba de lenjeria transpirată , şi după 15-18 zile de băi sărate durerile vor dispărea şi nu vor mai avea probleme cu pinteni .
Suntem în 2012 şi nu am mai avut de atunci probleme . 

Până sa fac acest tratament acum 4 ani  repet am încercat toate tratamentele medicale posibile inclusiv pe cele moderne pentru care am cheltuit o căruță de bani degeaba .Acum după un tratament  aproape gratis ma simt excelent .
Dacă după o perioadă de 1-2 ani vă încearcă mici înțepături repetați tratamentul doar pentru 2-3 zile şi totul este bine .
Se poate face acest tratament şi la persoanele cu afecțiuni ale inimi eu fiind cu sechele după infarct şi cardiopatie ischemică dureroasă . Trebuie avut grijă doar la temperatura apei să nu fie exagerat de fierbinte la aceste afecțiuni dar nici prea rece 30 grade este foarte bună şi atunci se va face cel puțin 18 zile băi la picioare , ceilalți pot scăpa şi cu 15 zile de băi .


2016 
 Dragi mei cititori care ați trecut în număr mare prin acest loc ,desigur cu speranțe dar și cu gânduri nu prea curate . Tuturor va mulțumesc și va asigur ca aceasta metoda simpla dar eficienta merita sa fie răspândită fie și oral la cat mai multa populație care știe ce înseamnă sa te chinuie  aceste ciocuri , mai ales la picioare . Iată suntem in 2016 si pot sa va asigur ca nu am mai avut probleme .
M-as bucura dacă as găsi și comentarii lăsate cu impresii sau măcar de mulțumire 

2019 Problemele de ciocuri nu au mai apărut  , am uitat complet de ele , cautând in arhiva postărilor mele am rămas plăcut surprins cat de multi ați vizitat blogul meu cu acest material și ma bucur ca v-am fost de un real folos celor peste 12000 de persoane .

Niciun comentariu: