Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

marți, 21 februarie 2012

SITE-URI CARE TE URMĂREŞTE ZI ŞI NOAPTE

Am mai scris despre acest subiect şi revin deoarece am rămas uimit de câte site-uri au încercat să urmărească activitatea mea pe care eu o credeam fără importanţă în raport cu ce se întâmplă în lumea politicului . Dar m-am înşelat amarnic şi de când folosesc „InPrivate  Filtering” am văzut câte site  a încercat să urmărească activitatea mea 1472 site ” vi se par puţine . Şi acestea sunt cele pe care a reuşit  să le oprească  Internet Explorer ,dar pe cele care nu le pot opri ? Aşa mi-am răspuns cum se face că primesc o tonă de e-mail la spam , de unde aveau adresa mea şi multe întrebări la care nu aveam răspuns .
vezi că nu este o glumă cu internetul , mă gândesc de două ori de acum când fac un cont la un anumit site de socializare ,când introduc datele mele personale ,ale familiei ,telefoane , etc dar şi ale prietenilor şi a cunoştinţelor . Dacă măcar am căuta o mai bună protecţie aceste atacuri poate nu ar mai fi atât de multe şi virulente
Mare atentie !  In momentul in care vei activa „Filtrare InPrivate” nu vei mai putea traduce automat pagina cu Google , dar poti lolosi in schimb traducerea Google .