Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

miercuri, 29 februarie 2012

MEMBRII CAN AU VOTAT INCHIDEREA TRANSMISIEI POSTULUI ANTENA 3

Dacă cineva se mai îndoia că în România este dictatură ,sau mai este democraţie s-a înşelat sau mai rău este dus rău din actualitate . Dacă pentru o simplă vorbă spusă pe post la adresa unei persoane se închide un post de televiziune , ce trebuia făcut faţă de un preşedinte care pe mai multe posturi de televiziune a jignit poporul , a jignit etnii făcând-o pe o jurnalistă „ţigancă împuţită” şi multe alte jigniri aduse inclusiv oamenilor sinistraţi în momentele cele mai grele din viaţa lor . Atunci ce a făcut şi păzit CNA-ul şi dacă nu a făcut nimic atunci de ce nu şi-au dat demisiile în grup pentru laşitatea de care dau dovadă dar şi pentru slugărnicia excesivă . Eu dacă nu î-mi convine de un post TV (exemplu B1TV) am la mine în casă CNA-ul meu (telecomanda ) cu care am amendat de mult acest post băsist care nu au făcut altceva decât să învrăjbească populaţia . Mai sunt şi alte posturi TV pe care sunt convins că populaţia le scoate din casa lor prin folosirea telecomenzi. Aşa cum sunt sigur că foarte muţi cetăţeni ai acestei ţări folosesc acest mijloc de cenzură (telecomanda ) ca CNA pentru Antena 3 . Lăsaţi domnilor de la CNA pe fiecare să discearnă singuri ce este bine şi ce este rău pentru ei nu mai interveniţi voi în favoarea unui partid sau al altuia . Cel mai grav este că vă plătesc din bani mei pentru a face ce ace faceţi în defavoarea noastră nu în favoarea noastră a celor mulţi . Dacă ar fi să decid eu aş închide pentru totdeauna nu pentru 10 minute CNA-ul acesta actual . Păcat că nu s-a inventat o telecomandă şi pentru instituţiile care nu ne plac nouă populaţiei ca să putem lua noi decizii aşa cum dorim noi plătitori de taxe şi impozite .