Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

luni, 13 februarie 2012

Protecţia blogului împotriva copieri


rebuie să recunosc că sunt un afon în domeniu aşa că nu am să mă aventurez în a da soluţii şi nici în a da sfaturi despre acest subiect care am constatat că îi frământă pe foarte mulţi blogări pe bună dreptate sau nu . Ce pot să spun este că aflând despre acest lucru am dat o căutare pe Google şi am rămas surprins cât de inventivi sunt uni , cât de disperaţi sunt alţi raportat la acest flagel care a pus stăpânire pe internet . Dacă pe cei care au motive întemeiate îi înţeleg şi sunt de acord cu ei , am constatat că s-a născut o categorie de blogări care fură şi ei cu neruşinare dar atunci când prinde un mic hoţoman care a copiat o frază , un link sau o banală poză de care toate blogurile se folosesc dau fuga să facă reclamaţie la Google , WordPress, sau altele , ce ace nu mi se pare chiar corect şi astfel se trezesc uni cu blogul blocat ,suspendat sau chiar mai rău şters definitiv . Şi toate acestea din cauza răutăţi care i-a cuprins pe cei mai înrăiţi blogări .Nu pledez pentru ”Copy –Paste” dar gândeşte-te ce se întâmplă dacă unul îţi face câteva reclamaţii aiurea ?


De exemplu am constatat şi eu cu ajutorul site-ului : http://www.copyscape.com/că blogul meu a fost copiat de câteva ori de anumite alte bloguri care căuta o informaţie legată de un anume subiect , ca de exemplu blogul : http://www.jurnale.ro/   pe pagina :  http://www.jurnale.ro/Cate_ceva_despre_tigani__romi_-e5257-52832.html  la care acum îi fac reclamă gratuită acum ,eu aş face plângere la administratorul blogului aş lăsa persoana respectivă fără blog . Dacă ar fi continuat da dar pentru că a fost o simplă copiere pot să trec peste acest incident . Probabil respectiva persoană nu ar fi făcut la fel .