Connect

Vasile Dragomir

Tricolor

sâmbătă, 18 februarie 2012

Tara mea: CUM AM SCĂPAT DE CIOCURI ,PINTENI

Tara mea: CUM AM SCĂPAT DE CIOCURI ,PINTENI
Am avut un articol asemănător pe blogul Elisav45. Pe care cei de la WoordPress au binevoit să îl închidă de aceea am să postez din nou pentru cei care suferă foarte mult cu aceste ciocuri ,pinteni ,monturi cum mai sunt denumiţi medical .
Era în anul 2004 când au8 apărut prima dată aceşti pinteni la călcâi şi cu care am luptat 3 ani de zile pe la diferite proceduri medicale , am ajuns să fac chiar şi raze röntgen numai să scap de ei , alifii şi multe altele , de nu mai puteam la un ,moment dat să merg de durere . Până într-o zi când o bătrână mi-a spus să fac băi la picioare cu apă caldă sărată .
Se procedează în felul următor : într-un lighean se pune apă caldă la temperatura pe care o suporţi 30-35 grade în care se adaugă 2 pumni de sare  mare sau sare de bazna . Se ţin picioarele în această saramură timp de 15-20 minute chiar şi 30 timp în care apa se menţine caldă prin adăugare de apă fierbinte . Este bine ca tratamentul să se facă dacă este iarnă în baie încălzită bine pe cât posibil seara înainte de culcare ,să fie cineva care să aibă grijă să încălzească apa separat pe aragaz sau să ai un reşou electric lângă pe care să ai tot timpul apă caldă de adăugat . După cele 20 minute picioarele se acoperă cu ciorapi de lână şi te bagi în pat până dimineaţa ca răcirea picioarelor să se facă treptat , nu dintr-o dată . Tratamentul se poate face fie vara sau iarna condiţia este să respecţi cel 20 de minute în apa caldă bine şi sărată apoi în pat cu ciorapi de lână . Desigur că uni vor transpira foarte tare , se vor schimba de lenjeria transpirată , şi după 15-18 zile de băi sărate durerile vor dispărea şi nu vor mai avea probleme ci pinteni .
Suntem în 2012 şi nu am mai avut de atunci probleme .
Până sa fac acest tratament acum 4 ani  repet am ȋncercat toate tratamentele medicale posibile inclusive pe cele moderne pentru care am cheltuit o căruţă de bani degeaba .Acum dupa un tratament  aproape gratis ma simt excellent .
Dacă după o perioadă de 1-2 ani vă încearcă mici înţepături repetaţi tratamentul doar pentru 2-3 zile şi totul este bine .
Se poate face acest tratament şi la persoanele cu afecţiuni ale inimi eu fiind cu sechele după infarct şi cardiopatie ischemică dureroasă . Trebuie avut grijă doar la temperatura apei să nu fie exagerat de fierbinte la aceste afecţiuni dar nici prea rece 30grade este foarte bună şi atunci se va face cel puţin 18 zile băi la picioare , ceilalţi pot scăpa şi cu 15 zile de băi .